VTM bouw gestart .......eindelijk.....

Ga er ook maar eens stevig over nadenken om een pia-versie aan te schaffen, maar eerst ff de kat uit de boom kijken. Tot nu toe ben ik nog wel tevreden over me speed pijpje. Als er een duidelijk verbetering komt dan hoor je van de winter nog wel van me. :)
 
Ziet er heel erg gelikt uit. Het mocht even duren maar ik denk dat hier toch eindelijk heel wat mensen blij van gaan worden :).

En ook ik wacht met smart op de pia versie en de prestaties van de pia versie!
 
Heeft het een reden dat deze pijpen maar 1 eindconus hebben, ik zag gister een andere zelfbouw en deze had er ook maar 1, terwijl c20, HRII, ProRace @ mina allemaal meerdere conussen hebben??
 
Een evo-uitlaat (type onbelangrijk) hebben ook 1 eindconus. Ik denk dat deze conus, gewoon de gewenste vorm heeft. En daardoor niet opgedeeld hoeft te worden.

Dat de Hr2 en c20 dat wel hebben, ligt denk ik helemaal aan het ontwerp en misschien de looks...

Mijn en EGT's evo uitlaat, hebben in ieder geval ook 1 conus, en die presteren ook niet slecht.
 
Originally posted by Valentino...
Idd molleke ,een beetje als malossi he.
Euhm nee das nog steeds dezelfde pijp voor pia,maar als ik wil testen om een goede te ontwikkelen nemen we jouw scoot wel om het op te testen......:)

-:-
Ik kijk ernaar uit om een paar zuigers of de demper van Alexander weereens op te branden. Maarja, mijn blok moet ook eerst nog uit elkaar en blablalbalbla..
 
Back
Top