VTM bouw gestart .......eindelijk.....

Valentino...

The RPM-squad
Ik ben begonnen met bouwen van de MINA reeks.
Pia zal nog even op zich laten wachten.-:-
Diegenen die er een besteld hebben,neem contact op met rudi en of mail mij op valentinomeijer@hotmail.com of valentino.meijer@xs4all.nl.
Op mail adres kunnen ook eventueel nieuwe bestellingen gedaan worden.
Bij deze nog even een pica :)


vtmbulk.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Goeie zaak Tino!!
Als je een keer pia pijpjes hebt dan kom ik zeker weereens langs met Joor om de zooi weereens lekker kapot te branden!
 
Het snijwerk is eindelijk geregeld.
Dus ga nu gewoon door,probeer er een tot vier per week te maken,ligt er een beetje aan wat ik verder nog heb.
Ik heb niet echt een limiet meer in gedachten qua hoeveelheid......:)

Voor pia zal ik nog een beetje moeten hakken en zagen om tot een mooi resultaat te komen............van de winter.-:-
 
Heb je alweer een nieuwe pia pijp dan Tino?
Het bakwerk ziet er trouwens weer gelikt uit. Heb je verder een rubber oid in het ophangpunt gemaakt?
 
Ziet er weer netjes uit idd. Had al wat gehoord viavia, maar deze keer klopt het verhaal ook nog dat het bouwen weer begonnen is. Zie ik daar al mijn Sr pijpje liggen? :p
 
Idd molleke ,een beetje als malossi he.
Euhm nee das nog steeds dezelfde pijp voor pia,maar als ik wil testen om een goede te ontwikkelen nemen we jouw scoot wel om het op te testen......:)

-:-


Originally posted by Mol
Heb je alweer een nieuwe pia pijp dan Tino?
Het bakwerk ziet er trouwens weer gelikt uit. Heb je verder een rubber oid in het ophangpunt gemaakt?
 
wat moet zo'n pijpje gaan kosten? ziet er erg geil uit btw.
heb er ook wel aanged8 om 1 zelf te bouwen maar de rondingen zijn moeilijk te maken of niet?
 
Originally posted by funk-master
wat moet zo'n pijpje gaan kosten? ziet er erg geil uit btw.
heb er ook wel aanged8 om 1 zelf te bouwen maar de rondingen zijn moeilijk te maken of niet?

400 euro zonder demper dacht ik.
Zelf bouwen...buiten dat het lastig is om te maken komt er heel wat rekenwerk bij kijken :)

Ziet er iig heel netjes weer uit Valentino :W
 
Originally posted by Valentino...
Sr en rox (van aerox) is voor de ophanging.
De aerox is ietsje anders ivm uitstekende velg :).

Ik denk dat Marco [Aerox] en Cozmo [SR] bedoelen of de pijpen op de foto voor hun bestemd zijn...?
 
Nee helaas deze twee gaan naar limburg ,worden zaterdag opgehaald.:)
Maar ik vergeet ze echt niet hoor.

En ff over de "rondingen": das voor een leek onmogelijk om te maken.

-:-



Originally posted by JaguaRox
Ik denk dat Marco [Aerox] en Cozmo [SR] bedoelen of de pijpen op de foto voor hun bestemd zijn...?
 
Back
Top