VTM Tuned carters en cilinder

Status
Not open for further replies.

Rudy Pieters

Speedy Manston
ik heb een hebo manston 2 cilinder is nog niet getuned maar wil deze samen met mijn carters laten tunen door VTM. Maar als dit getuned is en ik wil een andere cilinder bv een speed, rijd dat dan wel goed omdat mijn carters getuned zjn voor een manston 2 ? kan iemand mij want info geven please. alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Laat je het zooitje toch weer opvullen met devcon en vervolgens op maat maken. Want dat is wel nodig bij een Manston ==> Speed, Manston heeft wat bredere gangen, niet zo heel veel, maar ietsje.
 
Je wilt het door Tino laten tunen... Waarom kom je het dan hier vragen? Hij is toch de tuner (mits hij het wil doen)
 
Je bent r nog nooit geweest... zie zegt dan dat hij t wil doen voor je. Tino is geen beunhaas ofzo.

Neem eerst maar contact op met hem , en als hij t dan wil doen. Dan kan hij je precies vertellen wat wel en niet mogenlijk is.

Verder zie ik dus ook niet het nut van dit topic in
 
ja tuurlijk neem ik contakt met hem op. als ik al mijn spullen heb en geld heb om alles te betalen zoals tunen afstellen enz. maar geef dan eens een reden waarom hij het niet zou doen ?
 
hij zit niet in de eerste plaats dingen te fixen voor scooteraarzen en heeft dus niet altijd tijd voor alle klusjes :)
 
Omdat Tino geen officiele tuner is voor scootercilindertjes, meestal doet hij alleen cilinders van bekenden omdat hij het veels te druk heeft voor dit soort 'onzin'.
 
Originally posted by Razma
hij zit niet in de eerste plaats dingen te fixen voor scooteraarzen en heeft dus niet altijd tijd voor alle klusjes :)

beetje lamme opmerking ... zeker van iemand die vergeten is waar en hoe zij is begonnen :| , zal valentino zelf wel uitmaken denk ?

verder vindt ik dat als je met budgetten omspringt van dat niveau dat je net zo goed je carter weer kan laten dicht gooien en weer open maken voor de speed als je der echt alles uit wil halen , als ja daar niet het budget voor hebt zal je denks moeten accepteren dat je geen topvermogens zal draaien :)
 
Originally posted by Speedyrules
beetje lamme opmerking ... zeker van iemand die vergeten is waar en hoe zij is begonnen :| , zal valentino zelf wel uitmaken denk ?

verder vindt ik dat als je met budgetten omspringt van dat niveau dat je net zo goed je carter weer kan laten dicht gooien en weer open maken voor de speed als je der echt alles uit wil halen , als ja daar niet het budget voor hebt zal je denks moeten accepteren dat je geen topvermogens zal draaien :)

Hmmmzz....
Ik vind dat Inne ook weleens los mag gaan :)

Over dat 2de deel ben ik het helemaal met je eens.
Ik heb nog zat erover te zeggen maar dat is niet veel goeds voor de toppic starter dus ik houd me mond maar even. (ben ook een beetje saggo)
 
Ja, idd kijk eens verder dan je neus lang, er begint er een met flamen en de rest gaat meteen door, die jongen is ook niet compleet achterlijk.
Hij vraagt gewoon iets normaals :S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top