Vtm....

Status
Not open for further replies.
Wederom... alle offtopic gaande forummembers bedankt voor het WEER verneuken van een topic :\
 
Ik zeg dat je dus WEL kritisch moet zijn, maar niet zo moet spuien op producten of diensten die forummembers aanbieden. Het gaat om de manier WAAROP. En ja het is het beste forum wat er is, maar het blijft een semi kinderforum, simpel weg door de gemiddelde leeftijd hier. En daar hoor ik zelf dus ook bij! Je moet dus niet raar opkijken als er een keer vol bewondering wat slijmerigs gezegd wordt.
 
Twas eigenlijk toch al aan vervanging toe, vind ik :)

Originally posted by D.J
Wederom... alle offtopic gaande forummembers bedankt voor het WEER verneuken van een topic :\
 
Mensen, hou nou is ff op met het gezeik :|

Open lekker een gc flame topic oid :|

Sorry, moest er ff uit........
 
waarom is deze dan nog open, Valentino zegt toch niks meer, klaar.

Vorderingen van de vtm-uitlaten zullen er ook niet meer komen, want die zijn klaar.

Het enige wat nog kan komen zijn scores, die kunnen in het vermogens topic.

En zo erg vind ik het niet dat dit topic van kontkus topic naar flame topic is veranderd. 25 bladzijden slijm verhaaltjes is ook niet alles.
 
Aan de ene kant heb ik zin dit topic wederom dicht te gooien... Aan de andere kant blijft het een goede discussie, zolang mensen niet persoonlijk worden, of maar wat "wijsheden'' als losse flodders afvuren [en dus het hele topic niet doorlezen]...
 
het grootste probleem is idd. dat mensen iemand persoonlijk gaan aanvallen.
Verder kan er jaren over gediscussierd of 19.1 pk veel of niet veel is. maar niemand schiet er nog wat mee op
 
Mee eens, maar ik vind dat jij ook wel eens wat aan je botte reacties mag doen. Het is niet voor niks dat het halve forum zich daar regelmatig aan ergert. Kap er dan gewoon mee.

En ja, nog meer offtopic gezeik, maar dat kan er nog wel bij.
 
Originally posted by Ufo
Mee eens, maar ik vind dat jij ook wel eens wat aan je botte reacties mag doen. Het is niet voor niks dat het halve forum zich daar regelmatig aan ergert. Kap er dan gewoon mee.

En ja, nog meer offtopic gezeik, maar dat kan er nog wel bij.

naar mijn mening valt het wel mee met het aantal botte reacties, alleen wanneer rudi weer eens tegen me keert zonder enige aanleiding. maargoed, ik zal er eens op letten...
 
Uhm kleine toevoeging
Dat van wel of niet bot zijn in je opmerking ligt ook aan je afkomst (dus plaats war je getogen bent)

De Brabantse mentaliteit is geheel anders dan bijv. mijn Amsterdamse.
Ik zie persoonlijk ook niet in wat er Bot is aan de reacties van Johan.
Ik irriteer me aan dat eeuwige geslijm. Maar das dus karakter.
De desbetreffende persoon bedoeld het positief , maar het komt bij de 1 (bijv mij) dom over.

En dat is iets wat van grote invloed is in dit topic , mensen kijk te oblectief naar een post. Lees eens tussen de regels door. En probeer de bedoeling er 8er te zoeken.

(damn ik lijk wel een psychiater 8P )
 
Ik denk dat we met deze wijze woorden van John dit topic maar moeten besluiten. Scores zijn leuk om te weten maar dat is ook te zien op meetings, projectpagina's en het vermogenstoppic. Aangezien de uitlaten klaar zijn en er genoeg geslijmt en loos heen en weer geschreeuwt is gaat deze dicht.

Als er nog mensen zijn die menen nog wat toe te voegen aan dit topic of die vinden dat het weer open moet kun je je beklacht doen in U&A, of het zin heeft.......
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top