VTM info.

Status
Not open for further replies.

cozmo

Retired
Dit is een berichtje voor diegene die VTM hebben besteld.

Ik heb net even Valentino opgebeld over wanneer ze af zouden zijn. Het antwoord was dat hij het druk had, want het seizoen was weer begonnen voor de 125cc. Het komt er op neer dat hij hoopt dat de pijpen voor Lelystad af zijn, maar anders daarna. Dus er is nog wel kans, maar anders krijg je hem er gewoon daarna. En voor mij was dit iig niet de bedoeling, wilde met Lelystad die pjip hebben en vlammen daar.
 
Advertisement - register to remove this

wat maakt het uit, ik heb er inmiddels ook een besteld maar wacht rustig af wanneer ze klaar zijn, hij moet er ook maar net tijd voor hebben. Dus bij deze tino ......... kijk maar wanneer je ze af hebt en dan horen we het vanzelf. Ik heb nog een c20 en een krd dus ik kan voorlopig wel even vooruit :D
 
Dit topic is voor mensen die er al 1 besteld hadden. Ze zijn niet meer te krijgen nee. Hij zou er 10 maken en mvanwinsen5 ik wacht ook gewoon af hoor, maar hij zou al een paar maanden geleden af moeten zijn. Dus vandaar...
 
Originally posted by cozmo
Dit topic is voor mensen die er al 1 besteld hadden. Ze zijn niet meer te krijgen nee. Hij zou er 10 maken en mvanwinsen5 ik wacht ook gewoon af hoor, maar hij zou al een paar maanden geleden af moeten zijn. Dus vandaar...

ik weet het cozmo :D
 
Die uitlaten maken is nogal veel werk, ik meen dat tino 15 tot 20 uur per pijp nodig heeft. Dat is dan dus lastig om "ff" tussendoor te doen.
 
Tjonge jonge Aerox Evolution en Johnnypol. Zijn jullie dement ofzo? Er is minstens!!! 20x gezegt in diverse topics dat de VTM pijp alleen in de huidige oplage zal zijn :|
 
JohnB: Leer eerst me naam eens goed spellen...
Ik vroeg dus gewoon of er ook 50cc uitlaatjes waren...!!!!!!
Ohhh ennnu ik zit dus niet hier 24/7 op die FORUM!!!!!
Dus sja was probleem met vragen?
Kan toch geen kwaad.. maybe ben jij dement?
 
Ja er zijn ook 50cc uitlaatjes maar die worden niet in serie gemaakt net als deze pijpen.. zo goed? (tino kan voor elke 2 takt een uitlaat maken voor zover ik weet)..
 
Omfg.. mijn vraag is gewoon of die ook 50cc uitlaatjes MAAKT!!!!
Is daar iets mis mee ofzo...
Ik hoef niet te weten of er OOK nog goede uitlaatjes zijn voor 50 want dat weet ik zelf wel ofzo....
 
wil niet zeuren ofzo.......

[offtopic, maar ik moest het kwijt]


......maar leer jij eerst maar eens woordjes maken, want volgens mij klopt er geen KONT van deze woordjes die jij hebt gemaakt. Dus niet zeiken tegen een zeer gewardeerd lid van dit forum, rukker.

[/QUOTE]
Ohhh ennnu ik zit dus niet hier 24/7 op die FORUM!!!!!
Dus sja was probleem met vragen?
[/B][/QUOTE]
 
En nu mogen de kleuters weer kappen.

Tino maakt voorlopig alleen die mina pijpen. Hij heeft nog geen goeie pia pijp en voorlopig zal dat even zo blijven.

Dus voor Jonny: Nee, hij heeft geen 50cc pia pijp. Ik zou DPR tryen
 
Jeroen, ondanks dat er "een" staat kan hij nog steeds bedoelen dat hij er 1 besteld heeft. Jij weet ook niet alles, waarschijnlijk heb je gelijk maar je kan Sanders gedachten niet lezen. Dus reply niet voor een ander please?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top