Vtm....

Status
Not open for further replies.
Kijk naar wat er met mijn eigen blok is gebeurd... En met C20 over de 20 pk heen. Inderdaad bruut getuned, maar zoals velen weten, maakt dit bij een Speed niet veel.

DUS ik vind 19,1 niet die investering waard.
 
Ik sluit me er niet bij aan, je weet immers alleen dat het om een standaard cross gaat, dat het 19,1 pk heeft en dat het 13300 toeren draait. Is het blok getuned? Zit er een dikke carb onder? Misschien heeft het geheel wel een koppel waar je U tegen zegt?

Jij vindt het de investering niet waard? Een C20 kost iets van 300 euro, das 100 euro minder dan VTM. Je cilinder max tunen bij Koopmans kost er 180, dus wat maakt het dan uit?
 
Weet Sjoerd zelf ook wel denk, maar ik begrijp zijn opmerking ook niet :S

Sjoerd, wat is jouw hoogste score dan met een std cillinder?
 
Hij zal wel bedoelen dat met een c20 deze score ook haalbaar geweest zou zijn dus dat hij het nut er niet van inzit om een grote investering te doen in een vtm pijp :)


Iedereen in dit topic loopt te kontkussen hoe geweldig deze pijp wel niet is en dat ie het hoogste vermogen geeft , maar als je dan dit scoort , vind ik niet echt spectaculair.
 
Originally posted by Coen
Denk dat wat sjoerd bedoeld te maken heeft met alle kontkussers die hier in dit topic net doen alsof die pijp alleen al zorgt voor een score die minimaal 20 + pk geeft.

Maar inderdaad, de score is netjes. Maar naar wat er allemaal in dit topic gezegt is over de pijp, niet heel bruut.

Nouwat ik bedoel, is idd dat er een hoop kontekussers rondlopen ja, maare ik wil ff van een particulier zegmaar, een score zien, das het enige.
Ga nou niet lopen roepen van, ooh het is weer niet goed genoeg, de pijp heeft zich allang bewezen, bladiebla, ik wil gewoon meer scores, want idd, heeft iedereen hem boven zn bed hangen ofzo???
 
Wie heeft er een voorbeeld dan van een dergelijke score met een productiepijp?

En wat nou "misschien zit er wel een dikke carb onder", tjonge man, denk je dat je zo'n score met een dinky toys carbje haald dan :|:|

Wat een lozers zijn de mensen die 19.1 zoiezo al een te betwiste score vinden, het is al EEN MEGA HOGE SCORE, en dat met een STD cil!!!

Waar is de tijd gebleven dat iedereen nog met open bek stond te kijken van zo'n score :|...
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Hij zal wel bedoelen dat met een c20 deze score ook haalbaar geweest zou zijn dus dat hij het nut er niet van inzit om een grote investering te doen in een vtm pijp :)


Iedereen in dit topic loopt te kontkussen hoe geweldig deze pijp wel niet is en dat ie het hoogste vermogen geeft , maar als je dan dit scoort , vind ik niet echt spectaculair.

Jij hebt echt het verstand van een dop ewrt! 8P

Weet je wat er gebeurd als er TIJD en MEER MOEITE en TUNING in die cross gezet gaat worden :|

Noem eens een voorbeeld van een vergelijkend tesultaat met een std cillinder, of beter nog, om iets normaal te noemen moeten er wel meer voorbeelden van zijn, noem maar eens maat :|

[**onzichtbare denk mode** Wat een zwartkijkers bestaan er ook zeg... **onzichtbare denk mode**]
 
Jacco, je kan altijd heel goed ongenuanceerd je mening brengen, met het liefst honderden uitroeptekens en zwartmaak voorbeelden, maar als je goed leest zie je staan dat ik allang vergelijkingen maak.

Btw, ik kraak de pijp niet af, ik vraag enkel om meer scores. Met een dergelijke pijp vind ik neit dat je een score van 19,1 moet gebruiken als promotie.
 
Hou je eens rustig Jacco, je moet je niet meteen op je teentjes getrapt voelen.

19.1 Pk is natuurlijk een hoge score, maar als je dat vergelijkt met alle babbels rond en in dit topic....
En er zullen al heel wat uurtjes in het afstellen van deze scoot zitten. En er valt natuurlijk nog maar weinig aan die cross te doen, alleen timingen wat beter zetten.
Valentino heeft een goeie pijp neergezet, maar dat hoeft niet meteen de hemel in geprezen worden. Vergelijk het nou eens met piaggio, daar scoort de vtm niet of amper hoger dan bv een mhr pijpje. (of loop ik alweer achter?) Op minarelli zijn er gewoon niet zulke goeie uitlaten, daarom springt die Vtm er zo boven uit.
Lijkt me daarom ook eens leuk om een vergelijk tussen een pia team 2000 op een mina te bouwen en die te vergelijken met een vtm.
 
Ik sluit een score van 19PK cker niet uit met een C20 op een standaard cross.

En wat maken jullie je in jezusnaam druk om de mening van 1 persoon :|

Iedereen is VTM chijl , maar nog niemand heeft m onder zn scoot zitten met een super score (zover ik weet)

En dat gehannes over tuned of niet slaat ook nergens op.

Een cross valt amper te tunen!
 
maar als je goed leest

Vergelijking?
Wat is een vergelijking? jij hebt het over een tuned speed...
Het was ook een algemene vraag :*
En waarom vind je 19.1 niet veel voor een std cross?
En ik vroeg je nog wat je hoogste score was met een std cil, dat zou wel een vergelijking zijn ;)

(Bedankt dat je je in mij verdiept trouwens, maar je hebt het fout over hoe ik reageer, wie maak ik zwart dan?
En ik gebruik alleen uitroeptekens als mijn abn me vertelt wanneer ik dat zou moeten doen ;))
 
No hard feelings naar iemand hoor :*

JohanS: Blaat! (Op m'n teentjes getrapt voelen 8P:*)
Wat er veel in dit topic de hemel in geprezen is/wordt is de manier waarop ze gemaakt worden en de qualiteit van deze uitlaten [lees: de manier van aflassen is netter als welke pijp dan ook ;)]
En tussendoor worden er ook door net beginnende/n00b/jonge mensen dingen gezegd en misschien is voor hen deze uitlaat WEL het einde en kunnen ze nix anders als lovende dingen zeggen;)
 
Ik verdiep me niet in jou, je valt op. Of dat negatief of positief is, mag je zelf beoordelen.

De vergelijking die ik bedoel is niet zo heel moeilijk uit de tekst te halen, maar zal het voor jou even doen;

Ik doelde op mijn eigen setup (zoals ik bedoelde met de zin: "Kijk naar wat er met mijn eigen blok is gebeurd...")

Ik heb hem dus idd "extreem" tuned, maar zoals ik zelf al aangaf en mensen na mij ook beweerde, maakt dat niet veel uit voor een Speed / Cross. Ik heb een hoogste score van over de 20, 20,3 om precies te zijn, met C20. Hier wordt 19,1 gescoord met een SUPER pijp. Ik vind dan dat dit wel ff wat hoger mag zijn.

Mijn untuned prestaties weet ik niet. Simpelweg omdat ik zo nooit heb gereden.

Verder;

19,1 vind ik netjes voor een cross, maar verwacht meer met VTM. En nogmaals, wat is de rest v/d setup?
 
Originally posted by JohnB
Jacco hou aub je stil.

je toevoegingen zijn net zo kansloosch als deze van mij

Houd je scooterfreak kop zelf anders ff gaylord!


Misschien kunnen we eens een biertje drinken ofzo, gezellig ;)



Sorry voor de offtopic's, 't zal niet meer gebeuren...
 
Last edited:
OK mag ik nu even reageren?

Ten eerste... ik vind 19,1 pk veel maar waar deze uitlaat zich vooral in onderscheid is het bizarre oppakpower... kijk naar onze sonic.. stond iedereen wel met open bek tekijken he .. zo van bizar snel enzovoort..
Ok hij heeft toen 19,5 gescoord en ik heb ook met 20 pk rondgereden.. nou en .. ik neem het tegen een hoop op in de sprint met mijn 85 kg ... kom maar op...
Nog iets.. als tuned niet zoveel uithaalt sjoerd.. waarom kost het tunen dan zoveel... of zijn de tuners afzetters.. of praat je zomaar wat... een speed of cross tunen kost toch de aardige pegels....

Nog een feitje.. JohanS die nog geen ene tering heeft laten zien .. van zijn hele luie wiseguy leven weet ook even te vertellen wat hoog scoren is... Johan .. ga leren sleutelen...

Nog iets Johan .. hoe weet je dat er de nodige uurtjes afstellen in zaten.. voorbeeldje .. mijn scoot is meestal in 20 minuten afgesteld.. meer haal je er dan niet meer uit.. de rest is tuning...

Ik bedoel hiermee alleen maar te zeggen ... praat niet zo voor je beurt... hoeveel scoots zitten er nu boven de 20 pk en kijk eens hoe lang je er zelf over hebt gedaan om er te komen....

Wie zei er trouwens dat de C20 een slechte uitlaat was?? Niemand geloof ik... maar Jacco heeft wel degelijk gelijk ... er is niemand die 19 pk gescoord heeft met een C20 en ongetuned cilindertje.

En geloof me .. ik ga er persoonlijk voor zorgen dat pia voorbij gestreeft wordt met een VTM uitlaat..
(ik met mijn grote bek weer jah lol)

Btw... jullie scores vallen ook tegen als je het vergelijkt met twins en de Jager... als we zo gaan praten haha...

groeten.. en dit is niet persoonlijk bedoelt... dus niet teveel happen aub....

En konten kussen doe ik alleen bij Mol.....
 
Rudi, ik probeer neit te happen alleen ff wat dingen te beantwoorden, want je stelt toch een hoop vragen in je relpy. ;)

Over dat tunen allereerst, het kost veel, het is een std. beurtje, neem je een NG zijn je euri veel beter besteed. Dus ja, je kan ze afzetters noemen, maar je kiest er uiteindelijk zelf voor.

Verder ben ik het met je eens dat een flinke scooter afstellen niet zo heel lastig is. In ieder geval qua vario. Met de carb heb ik doorgaans meer problemen. De vario is simpel, het komt niet zo heel nauw, want vaak trekt een scooter hem toch wel naar de piek van de powerband toe. Ik heb ooit eens veel gevarieerd met rollen om hem ipv 14.200 14.400 oid te laten draaien, nou met een halve gram verschil lukte het mij niet.

En een C20 slecht, sja voor Minarelli is er wel wat beters te krijgen hoor. Naja is er dus niet, maar moet wel kunnen. Kijk maar naar Pia, daar wordt meer tijd aan besteed, en die knallen wel gauw meer. Daarom verwacht ik ook van die VTm dat hij het zoveel beter moet doen. Maar op een custom setup heb ik dat nog niet gezien.

BTw, er is wel degelijk 19pk gescoord met C20 op std. Speed.

En sja alls laatste die vergelijking met de Jager en Twins... snap je zelf ook heh :p

Dus plz mensen haal die VTM-ers eens van de rand van je bed en ga ermee scoren... Als ik met C20 boven de 20 uitkom moet daar toch ff dik overheen gejenst worden met zon VTM... Wante... ook al beweer dat het koppel zoveel beter moet zijn, voor koppel heb je nog altijd wel pks nodig... :)
 
Wacht maar af Sjoerd ..... aan mij zal het niet liggen .....

Wat de rest er mee doet moeten ze zelf maar lekker weten ...
 
Waar heb je 20 pk gehaald dan ??
Op welke bank was dat ook al weer??
Was dat in lely ik weet het echt niet meer... Poeroe op randsoen voor Ruud..
En wie heeft 19 gescoord met standaard speed?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top