| SSR | Lycordian FireFoxF15 |

maar weer eens een kleine update van deze kant.. na lange afwezigheid :rolleyes:

28_05.jpg

ondertussen heeft mn schat van een vriendin het koelingshuis van de 2e firefox gepolijst:)
DVC17.jpg

Ook heb ik nog een helicoil late zetten.
met 3 tapeindes rijden is namelijk niet al te fijn, aangezien 1 van de schroefdraden mol was, huppa blok,cil en c16 gevuld met fluo gele kvs :rolleyes: maar dat is dus weer in orde dankzij steins motorenrivisie :)
blokpijpbeer2.jpg


ook van razma een shitload aan stikkers gekregen, thanks :)
DVC00012.jpg

en dan hier de huidige staat van de scoot..weer updates zodra ik een nieuw custommade zadel heb en ander pretspul :) .. de setup gaat over naar de 2e vuurvos van mij en mn vriendin, en die word behandelt met veel plamuur en glasvezelmatten, maar dat zien jullie dan wel ;)
DVC00003.jpg


thanks voor de aandacht / het lezen van dit project

-Tom
 
Last edited:
ziet er allemaal nog erg goed uit zo. stickers staan ook zeker wel goed er op

laten we hopen dat het blokje snel loopt weer. dan kom ik hem zeker snel bewonderen
 
de kleure zijn wel vet en zkrs orgineel :)
of ik heb erover heen gelezen maar ga je nou ook wat motorische aanpassingen aan je 2de blokje doen :)????? suc6 ooi :*
 
ik ken lyco, tijdje geleden wassie ook niet erg active meer wegens prive omstandigheden.. dus weetniet of dat nu nog zo is? anders moet lyco zelf maar ff reageren :)
 
Back
Top