| SSR | Lycordian FireFoxF15 |

SSR Lycorda

.GC only.
Ik kreeg hem in 2001, hij was toen Geel/Zwart maar na een klein ongeluk in oktober 2002 heb ik hem met de broer van mijn ex-vriendin rood/wit gespoten.

[Setup]

AthenaRacing 70cc
Yasuni Carrera 16
21mm Dell'Orto
Doppler s2r spruitstuk
Doppler s1r Krukas + NSK C3
Malossi Naaldlager
Malossi Vl14 Hyperreed
Malossi MHR2000 vario + Ventilvar
Malossi KevlarBelt
MHR PowerFilter / HeboAir Red
Polini Evolution 2G Clutch
Polini Handchoke
Hebo RPM/Temperature


jjs7r8.jpg


--=--


jullie horen het wel!

greets

-Tom
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je had toch al een thread? :?

Naja, ken dit ding ook al redelijk lang sinds te tijd van de yasuni energie :p Maak er wat moois van :)
 
ja die had ik verwijdert omdat alle fotos dood waren, dus dat schiet ook niet op.

hehe dan ken je hem al best lang, is alweer bijna een jaar geleden, toen was hij net gespoten;) en ik doe mn best

-Tom
 
Hey , leuke scoot die airsal cilinders schijnen het ook nog aardig goed te doen voor een relatief lage prijs...

Ziet er goed uit suc6 verder

Greetz LG
 
die cilinders presteren na afwerking/tuning zeer zeker lekker, en dat voor een kleine 140 euro

je kunt het natuurlijk niet vergelijken met Athena of een Team maar dar betaal je ook voor:)
en bedankt voor t compliment

-Tom
 
C20 volgende week, ook een nieuwe zuiger voor de athena, en week daarop de 2e vuurvos.

gaat lekker;)

ook een pic van al mn huidige spullen( technigas next en std cil ontbreken:x) :

Alles.JPG


-Tom
 
en anders ga je even door de stad knallen om daar met Stefan te meeten om later naar luuk te gaan.

Dit was de laatste keer dat hij reed(2 weken terug ), deze week gaat hij weer in elkaar ( blokje had schoonmaakbeurt nodig ) en dan komen natuurlijk ook de filmpjes:)
nellivuurvos.JPG

/edit: een foto gevonden van hoe hij was voor het spuiten:
firefox.jpg


-Tom
 
ziet er netjes uit..:)

zijn dit de enigste 3 scooters met rood/wit ssr combo kleuren of zijn er nog meer.. :D
 
njah toeval dat is gewoon zo gefixt binnenin t team, en michiel is sinds kort geen officieel lid meer nee;)

gewoon even goeden vrienden draagt alleen de naam niet meer

-Tom
 
tjtc16.jpg


en de reden waarom ik de C20 ga halen: tijd terug met Luuk ( spirox ) de TJT F1 weze testen, dit reed erg goed dus vandaar dat de C16 de deur uit gaat;)

ook nog ff nieuwe lagers plaatsen etc, blok gaat dus weer in elkaar en moet binnen 1 week rijdend zijn:)

-Tom
 
Last edited:
bij de mijne komt een C20 met kevlar demper.. helaas kon de ruil niet doorgaan vandaag dus ik heb mn c20 en zuiger nog niet helaas:'(
better luck next week...

de kleurencombo van de 2e vuurvos word geen rood/wit omgekeerd maar iets totaal anders.

gaan geen 2 dezelfdescooters bouwen8P
 
Vandaag de Firefox dan daadwerkelijk opgehaald, na vele busjes/chauffeurs die het helaas liete afweten maar zelf gegaan met de volvo.

huppa om half 9 de deur uit ( moesten om 1 al terug zijn vanwege crewmeet )

na een tijdje rondzoeken in dat doolhof genaamd Kaatsheuvel ( en een halve touring door sprang-capelle ) kwamen we eindelijk aan, aardige gast en alles, begon al een praatje over dat de scoots van zn vrienden allemaal 140 gingen, hij had gneoeg van die "kut firefox"en ging zich maar een quad halen omdat die super vet en snel zijn, njah zegt genoeg denk ik;)


iig daarstond ie dan, ik had egt zon wrak verwacht maar nee, was gewoon een perfect DD vuurvosje met digit dashbord met maar uber weinig schade en een verroeste vork
kd8 dit kan NOOIT

na de testrit werd ik nog vrolijker;), wegligging, gasreactie en vering was perfect..

njoh, genoeg gelul, toen de vuurvos in de volvo gepropt, gewoon alles stoelen plat en erin dat ding

het beestje :~

d1.jpg

d2.jpg

d3.jpg

DD geilheid :D
d4.jpg


evens is de helft van de crew bijeen gekomen zondag:
Crew2.jpg

Crew3.jpg


De C20 is nog niet binnen:|...Athena zuiger ook niet:|... en membraam ook niet!!!:|

njah kuttig dus maar dat komt goed

-Tom
 
jammer dat je shit nog niet binnen is :X

wel een vette vos ... heeft waarschijnlijk minder gekost dan dat hij waard was of niet :D

-Marcel :#
 
Back
Top