Het Grote MP3 Speler(s) topic

iTunes zuigt man, als je een iPod hebt met alleen muziek kun je beter winamp + plugin gebruiken :)

100x zo snel iig :#

@piels:

oke thnx, lijkt me wel nice, kostte 30 eu ofzo toch?

//edit; 29 eu jah 8), niceeee
 
Last edited:
Lennox said:
Net me eigen een Ipod Nano 4GB cadeau gedaan. Hij ziet er goed fraai uit. Vanavond maar eens verdiepen in dat Itunes enzo.

Had vandaag een Nano geleend voor een dagje, tering wat een klote ding, echt TE dun en klein. Was hem elke keer kwijt enzo, heb 10x liever de mini.

Btw. als je Itunes installt zorg dat hij niet op 'Automatisch Bijwerken' staat, dan gaat hij elke keer de muziek uit je lijst updaten zodra je je Ipod aan je pc koppelt. Erg irritant. Verder is het echt een rlx programma, wel even wennen als je Winamp oid. gewend bent maar dat is zo voorbij.
 
Ik ben hem nu aan het vol storten. Valt nog niet mee :D (is wat anders dan die klote mp3 speler die ik gewend was)

Alleen zie je overal dat mensen out gaan van krasjes enzo. Blijft een gebruiksvoorwerp, maar ben benieuwd hoe lang hij netjes bij me blijft.
 
Die van mij was altijd krasvrij, maar nu :( ..
Baal zo hè ! Mjha, niks aan te doen ..

Maar ik moet Itunes weer even opnieuw installeren, er staan nu nog nummers op me iPod, het is toch nu zo dat Itunes ze nu allemaal wist oid? :X
 
Ik bedoelde idd die losse remote..
Maar die dock is dus ook gewoon voor alle types :):)

Best nice, misschien ook maar es halen en aansluiten op HomeCinema set :#
 
1696_2858.jpg


8)

http://www.fredflare.com/customer/product.php?productid=1696&cat=307#
 
Back
Top