Het Grote MP3 Speler(s) topic

Kut Belg

«®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿
ik ben van plan een ipod te kopen meer kan niet kiezen tussen verschillende modellen...

* iPod 20 GB met Click Wheel 280.17 Euro
* iPod mini silver (4GB) 222.31 Euro
* iPod Shuffle 1GB 123.14 Euro

*de shuffle is een heel stuk goedkoper, maar heeft ook maar 1GB maar is dan weer heel klein.

*de 20gb ga ik moeilijk vol krijgen maar de 4GB van de mini krijg ik wel vol en voor 60 € meer kan ik niet echt sukkelen, maar de ipod is dan weer een stuk groter als de mini

als ik doen moet kiezen voor klein en "goedkoop" gaan ipod gaat volgens mij wel een breezah ding worden want gewone mp3 spelertjes zijn niet veel goedkoper dan een ipod shuffle

of voor de mini gaan en toch voor klein en een redelijk geheugen

of gewoon voor de 20gb gaan want dan heb je toch een echte ipod, en voor 60 € kan je niet sukkelen

prijzen zijn van lokale apple handelaar
 
Advertisement - register to remove this

ik zou als ik jou was de 20 gig kopen ik heb hem zelf namelijk ook. Het enige nadeel van die dingen zijn is dat ze verschrikkelijk krasgevoelig zijn. En de prijzen die je geeft zijn denk ik exclusief btw.
 
indexwithgum20050111.jpg
 
ahha, dat is dus ook een soort "stickje"

wel vet! lekker klein ook.

tis dat ik al een mp3 speler heb :(

edit: wacht even, heeft dat ding nou geen schermpie? of zit dat aan het koordje ofzo?
 
Wel vet die ipod shuffle alleen jammer dat er geen klein schermpje opzit.
Ik vind de normal ipod wel een beetje groot dus zou voor de ipod mini gaan.
 
Die dingen zijn om te dragen, dus hoe lichter hoe beter. 4 gig is echt wel genoeg. En als het niet genoeg is zet je er toch gewoon nieuwe tracks op? Gaat toch supersnel met usb of firewire. Ik ben zelf ook aan het kijken naar een ipod. :)
 
Idd, ik denk dat veel mensen zich vergissen in de grote van die Ipods, 20 gig is allemaal leuk en aardig maar daar heb je (kwa muziek) dus helemaal niks aan.
 
Xander said:
Die dingen zijn om te dragen, dus hoe lichter hoe beter. 4 gig is echt wel genoeg. En als het niet genoeg is zet je er toch gewoon nieuwe tracks op? Gaat toch supersnel met usb of firewire. Ik ben zelf ook aan het kijken naar een ipod. :)

dat is een feit, mijn muziek map is nu 2.7 GB waar nog een deel van .ogg is en dus niet op de ipod kan ...
 
Ik heb zelf de 4g versie, en ben der zeer tevreden over. Heb nog vele andere mp3 spelers ook eentje van 20g maar ding is me te groot..

Mini, lekker klein en licht kortom ideal !

Heb er zelf 270 oid voor moeten betalen, toen die nog niet zo lang uit was. Dus voor 220 zal ik hem zoieso niet laten liggen :)
 
Back
Top