Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
Even snel op 4Ghz gekwakt, in 1x stabiel. Temperaturen zijn nog net acceptabel, even wachten op de nieuwe koelert! :)

[IR]http://i55.tinypic.com/nv8ufc.jpg[/IR]


Score opgekrikt van 3dmark 11: P8297 en 3dmark Vantage: P31922

Ik moet een dvd uploaden (+/- 700mb). Heb geen zin deze op te splitsen. Welke uploadsites, kun je dit soort bestanden uploaden, zonder ervoor te betalen. Accountje aanmaken/aanmelden, vind ik niet zo'n probleem.

Misschien kan je gebruik maken van Dropbox? Heb je max 2gb zonder refferal link gedoe.

Site had ik idd ook gevonden.. uiteindelijk toetsenbord er uit getrokken en toen met de stofzuiger in de weer geweest.. Ding nu perfect koel en zonder geloei :)

Klopt, maar het is ook gewoon een feit..

Vraagje...

Ik gebruik Internet Explorer op mn computer maar ik kan het via de snelkoppeling niet meer openen...

Ik kan wel op internet komen door via msn naar mn hotmail te gaan. En dan dus in dat venster naar alle sites toe...

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Krijg je geen foutmelding?

Werkt het wel via start -> uitvoeren -> iexplore ?

Foute koppeling misschien?

Even nieuwe snelkoppeling maken, werkt dit niet, dan kun je altijd IE nog even opnieuw installeren.

KPN was behulpzaam.
Nieuwe experia ding gekregen..
Aansluiten en gaan. Ja, wifi beveiligd.

Ik wil weer eens mijn laptop opnieuw installeren. Aangezien die behoorlijk vol begint te raken. Heb al wat belangrijke bestanden op een externe HD gezet.

Laptop mag helemaal leeg van mij. Alleen heb geen windows 7 cd erbij gekregen toen ik hem kocht. Kan iemand mij vertellen hoe ik hem weer krijg zoals toen ik hem kocht.

Ben ik ff benieuwd, kreeg je m voor niks?

Heb je geen system restore cd/dvd oid er bij gekregen?

Download anders even een de laatste Internet Explorer 9 Beta...Sowieso is het handig om ook eens naar een andere browser te kijken, Firefox of Chrome....

enz
 
Advertisement - register to remove this

Ja Arne voor niets!

mag niet zeggen waarom..van die chick :p v/d KPN
 
Last edited:
Ik zag het ja, gaat AMD geld kosten! Iedereen met een 6970 voelt zich genaaid! :D Iedereen met een 6950 is helemaal blij natuurlijk. :D

Nee, ik heb 2 andere schatjes in de bestelling staan! :W

Edit: Hoor dat ze morgen arriveren! Whooooottt! :D
 
Last edited:
Benchen!

Even snel getest:

[IR]http://i54.tinypic.com/35bcay8.jpg[/IR]

[IR]http://i54.tinypic.com/34oud5z.jpg[/IR]


3DMark 2011 werkt nog niet met SLI, damnit. Morgen maar eens uitgebreid gaan testen!
 
Heren techneuten vraagje,

Ik moet bij een maat een draadloos netwerk maken.
Het gaat om een netgear 300n wireless router, ik sluit m'n laptop aan met een lan kabel, stel alles in en alles werkt.

Maar zodra ik m'n laptop uit de router haal en alleen nog draadloos verbonden blijf, heb ik nog 1 a 2 minuten internet verbinding, maar daarna is het afgelopen. Ook met de andere pc's in het netwerk. Hij geeft wel aan dat er verbinding is met de router maar geen internettoegant (Windows 7) bij m'n Windows XP geeft ie alleen aan dat ie verbonden is maar laadt ie geen webpagina's.

Heb al een paar keer ipconfig release/renew geprobeerd maar dat helpt niets.

Wat doe ik verkeerd?
 
Bij het renewen krijg je wel gewoon een ip neem ik aan? Dan ligt het namelijk niet intern maar naar buiten toe.
Staat er in de router iets van een timeout aan/keep-a-live uit oid?
 
En das maar goed ook, om te gamen zijn 2 580's in SLI niet echt interessant :p.

Interessant is maar net hoe je het bekijkt. Voor de gemiddelde gebruiker is het dikke overkill, offcourse, maar iemand met meerdere, grote, monitoren is het wel een leuke aanwinst. Alvast voorbereiden op Crysis 2, dat gaat geen enkele PC trekken natuurlijk. :D

Mij gaat het vooral om het benchen. Nu is de opslag aan de beurt om aangepakt te worden, normale HDD's kan natuurlijk niet meer, maar een aantal SSD's uit gaan zoeken. :+ :p
 
Heren techneuten vraagje,

Ik moet bij een maat een draadloos netwerk maken.
Het gaat om een netgear 300n wireless router, ik sluit m'n laptop aan met een lan kabel, stel alles in en alles werkt.

Maar zodra ik m'n laptop uit de router haal en alleen nog draadloos verbonden blijf, heb ik nog 1 a 2 minuten internet verbinding, maar daarna is het afgelopen. Ook met de andere pc's in het netwerk. Hij geeft wel aan dat er verbinding is met de router maar geen internettoegant (Windows 7) bij m'n Windows XP geeft ie alleen aan dat ie verbonden is maar laadt ie geen webpagina's.

Heb al een paar keer ipconfig release/renew geprobeerd maar dat helpt niets.

Wat doe ik verkeerd?

Heb je sowieso nog een IP adres? Zo ja, kun je de router pingen? Zet anders alle WIFI security eens uit, en probeer het nog eens?
 
Geloof dat dat dezelfde router is als wij hebben, daarvoor moet je een wachtwoord gebruiken standaard. Staat op de onderkant van de router op een stickertje.
 
Over dat wachtwoord word niets vermeld in de handleiding?

Het is zegmaar alsof de router de instellingen weer vergeet zodra ik de pc uit het netwerk haal waar ik de instellingen mee gemaakt heb.

Hoe belangrijk is de aansluitvolgorde? Wat je eerst aan moet zetten etc.
Als ik het ding configureer en bedraad + draadloos gewoon internet heb is het toch goed?
Maar zodra ik die pc waar de instellingen mee gemaakt zijn (bedraad) uit het netwerk haal (de netwerkkabel eruit trek of de adapter uitschakel) is het weer weg.

Het netwerk bestaat nog wel, alleen ik heb geen internettoegang meer.
 
Interessant is maar net hoe je het bekijkt. Voor de gemiddelde gebruiker is het dikke overkill, offcourse, maar iemand met meerdere, grote, monitoren is het wel een leuke aanwinst. Alvast voorbereiden op Crysis 2, dat gaat geen enkele PC trekken natuurlijk. :D

Mij gaat het vooral om het benchen. Nu is de opslag aan de beurt om aangepakt te worden, normale HDD's kan natuurlijk niet meer, maar een aantal SSD's uit gaan zoeken. :+ :p
Ik doelde er meer op dat 2x6950/70 zéér goed schalen in crossfire, en op 2560x2048 dezelfde scores neer zet als 580 in sli, tegen een veel lagere prijs.
 
Goede ervaringen mee, gebruiken tenminste echte highclass componenten op de PCB. EVGA had ook mooi geweest maar die zijn niet in stock. :)

Edit: Vandaag toevallig binnen gekomen, lol. :#
 
Last edited:
hoop dat ie hier goed staat
Me pc start sinds 2 dagen op in de bios ipv meteen

hieronder 2 foto,s

1e het scherm waar die in opstart

2 hoe ik hem weer aan moet krijgen

DSC00496.jpg


DSC00498.jpg


iemand misch een idee en hoe ik het kan oplossen
 
Net windows 7 geinstalled op me pc, herkent alle 5 de harde schijven in de bios, maar ik zie er maar 3 staan in 'deze computer'. Wat nu?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top