Het Grote MP3 Speler(s) topic

Jules said:


Hij is ook erg chill. Rood is lelijk btw. Ik heb hem in het grijs. Bevalt tot nu toe erg goed. Batterij gaat prima mee, standaard oordopjes geen ervaring mee, ik gebruik alleen de Sony in Ear's. Standaard meegeleverde software werkt kut, alles werkt via Windows Media Player. Gewoon via Verkenner werken, werkt stuk fijner imo.

/edit; bijgeleverde hoesje ziet er niet erg mooi uit, maar werkt erg goed, de speler blijft goed zitten in je broekzak, ook in trainingsbroeken etc tijdens fitness en/of fietsen
 
Jules said:
kun je wel gewoon op een relaxte manier bestanden erop gooien dan?
dat vind ik wel belangrijk!

Iig als je geluidskwaliteit wilt met instellingsmogelijkheden zou ik sowieso kijken bij iAudio, iRiver en Samsung. Ik denk dat de Meizu die ik op de vorige pagina postte ook een klappertje wordt.
 
rio02.jpg


da's een chille mp3 speler, uber geluid, alleen beetje dik

Maar ik doe het altijd nog met mn eerste iPod, heeft een boel doorgemaakt, maar wil maar niet stuk :D
 
Hehe ik heb hem al gekocht...
ik koop hem niet via internet ivm garantie enzo.
dus ik denk ga ff winkels kijken, hadden ze hem alleen bij de media-markt... 299 euro :eek:
dus ik zeggen dat ik het teveel vond, kreeg ik m mee voor 215 8P
zij blij, ik blij mooi spul 8)
 
Nou ik heb dus de Ipod van Jules overgekocht:+

vraagje: hoelang duurt het voordat zo'n ding volledig is opgeladen en hoeveel uur kun je er mee doen?
 
Elwood. said:
Nou ik heb dus de Ipod van Jules overgekocht:+

vraagje: hoelang duurt het voordat zo'n ding volledig is opgeladen en hoeveel uur kun je er mee doen?
je merkt vanzelf wanneer die vol is en wanneer die leeg is ook wel 8P
 
Heb m dus maar gehaald, fijn dingetje. Ziet er mooi uit, lekker klein/licht, met accu, makkelijk te bedienen. Kwaliteit kan ik natuurlijk nog niet echt over oordelen maar lijkt me wel goed te zitten.

edit: waarom staat dit topic eigenlijk tussen "computers, consoles en games". Ik zie geen wederzijds raakvlak?
 
Last edited:
Back
Top