Het Grote MP3 Speler(s) topic

Vassago said:
Ipod Shuffle dan.

Irritant ding vind ik zelf, geen display, 'verrassend' genoeg alleen mogelijkheid tot shuffle :p

echt niet er zit ook een gewone stand op, iig bij die van mij+ralf+
je kan dat schuifje op 2 standen zetten,, middelste stand = loop onderste stand = shuffle
 
Vassago said:
Ow ok, my bad dan. :)

Maatje van mij kwam ermee. Waar staat loop dan precies voor? Gewoon normaal afspelen?


loop = gewoon alles continu achter elkaar blijven spelen,.. dus als het laatste nummer klaar is gaat ie weer beginnen bij de 1e
 
Afgelopen zaterdag het volgende gekocht voor me Ipod

MA045_lm.jpg


Nu alleen nog een "iPod AV-kabel en Apple Remote". Zodat ik hem op afstand kan bedienen EN via me stereo 8)

Opzich was de Apple iPod AV Connection Kit goedkoper uitgeweest, maar had geen zin om gelijk "ff" 100,- neer te leggen.

Kreeg via nieuwsbrief ook het volgende:

lm_hifi_front.jpg


Apple iPod Hi-Fi :love:, alleen wel "ff" €369,00 8P!
 
Daniël. said:
Afgelopen zaterdag het volgende gekocht voor me Ipod

MA045_lm.jpg


Nu alleen nog een "iPod AV-kabel en Apple Remote". Zodat ik hem op afstand kan bedienen EN via me stereo 8)



Die apple remote is dus echt rotzooi.

er zit een "Menu" knop op, die niet werkt :?. mijn vader heeft een ipod videao 30 gig, dit jaar (2006) gekocht. had ik een remote gekocht voor hem, wij alles aansluiten etc. kan je alleen doorspoelen, terugspoelen en je volume regelen, omdat het menu knopje het gewoon niet deed op de afstandsbediening..
 
Joene. said:
Die apple remote is dus echt rotzooi.

er zit een "Menu" knop op, die niet werkt :?. mijn vader heeft een ipod videao 30 gig, dit jaar (2006) gekocht. had ik een remote gekocht voor hem, wij alles aansluiten etc. kan je alleen doorspoelen, terugspoelen en je volume regelen, omdat het menu knopje het gewoon niet deed op de afstandsbediening..

Is het niet dezelfde remote als voor Front Row?
Dan vind ik het niet raar dat het knopje niet op je iPod werkt :)
 
Net me eigen een Ipod Nano 4GB cadeau gedaan. Hij ziet er goed fraai uit. Vanavond maar eens verdiepen in dat Itunes enzo.
 
Back
Top