Het grote PS3 topic

mijn ps3 leest op een of andere rare manier geen spellen meer.
maar als ik er eerst een blue-ray film in doe, en die dan 2 min afspeel.
en dan fifa oid. speelt die hem wel af???? iemand een idee?
Lens kapot ofzo?
 
heb mijn ps3 zelf gemaakt. Had YLOD probleem. Zelf uit elkaar gehaald en gerepareerd. Tot op heden doet hij het weer :)
 
Ik heb een probleem met mijn draadloos internet verbinding, ding doet er 25 minuten over om een update van 22MB te downloaden.

Mijn internet op mijn laptop is gewoon snel. En download ook gewoon snel.

Ik snap er dus vrij weinig van.
Iemand hier ook last van? Of ervaring mee?
 
Mja zag ook dat dat bedrijf uit de kvk was uitgeschreven.. Denk dat k van t weekend maar gwn naar de bartsmit loop, heeft nu lang genoeg geduurd:+
 
Sorry for I'm writing in English. I have ordered PS3 pack for my son for SinterKlaas last week via www.costumsmedia.nl as was advertised, but I still haven't received my order, neither the confirmation that this company would send it. I have been in contact with the company last week before the weekend and spoken to their personnel. They sounded very suspicious, and were not sure if they could deliver the good on time. I, silly, had already paid, and do not know what to do. The company does not respond to my emails, neither I can reach them on the phone. No one is available. I have a suspicion that this website is a real fraudulent, and engaged in web-fraud. I STRONGLY RECOMMEND TO EVERYONE NOT TO ENGAGE WITH THIS WEBSITE until I receive my order. I will keep you updated. Cheers,
a Victim
 
Raar bericht hierboven, zal wel spam zijn maar die site verkoopt wel goedkope dingen. Weet niet of dit bericht serieus is maar Google op costumsmedia-> Rosestraat 1011, 3071AL ROTTERDAM

Iemand bekend?
 
Last edited:
Back
Top