Het grote PS3 topic

Robert

Superrrjoden!
Zo, het vorige topic was compleet uitgestorven dus tijd voor een vers topic. Nu hopen dat het wat langer blijft leven ;)

Ik heb sinds gisteren Fifa 12 gekocht, maar hoe moet je verdedigen? Met Fifa 11 kon je met een toets de spelers al richting de speler met de bal laten rennen, dit lukt mij nog niet met Fifa 12. Krijg dus veel te veel doelpunten tegen :7

Anyone?
 
Advertisement - register to remove this

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5Mk18ECxnwg"]Fifa 2012 Defense Tactics Tutorial - YouTube[/ame]

?

Hier nog vollop aan het rossen met Dirt 3.
Sommige delen een beetje op uitgekeken maar Gymkanariearie blijft erg leuk!
 
Ik vind 't totaal geen verbetering dat verdedigen...
't Is dat m'n broertje 'm heeft gehaald, zelf had ik 'm waarschijnlijk niet gehaald.
 
me broertje is al zowat 24uur achtermekaar mee bezig.. sukkeltje is er nog goed in ook :p

heb er zelf de balle verstand van, kan je dus niet helpen...

vraag straks wel of hij het hier ff wilt uitleggen
 
ik heb eigenlijk maar 2 spellen die ik dagelijks speel:
MX vs ATV Alive
GT 5

denk erover om Dirt 3 aan te schaffen. iemand hier die hem heeft?
 
Zit er aan te denken om binnekort ook een PS3 aan te schaffen. Puur alleen voor alle race-spellen die hiervoor wel zijn maar niet voor de PC.

denk erover om Dirt 3 aan te schaffen. iemand hier die hem heeft?

Heb um op de PC, mooi realistisch spel, vond Dirt2 al goed alleen deze is helemaal super. Zeer uitgebreid collectie auto's, van de laatste WRC's tot jaren 60 wagens.
Gymkhana is ook super om te doen :W
 
Vinden jullie het nou niet kut om met R1/L1 te schieten en richten :?

Ik heb laatst 2 minuten BF2 gedaan maar das echt niks voor mij :/
 
Is echt wennen, ik kocht de PS3 samen met COD MW2, ik kon in het begin geen pepernoot raken omdat ik altijd op de PC speelde. Nu speel ik alleen nog maar PS3. Binnen een week heb je het onder de knie, imo speelt niets zo relaxt als een PS3. Xbox 360 vond ik persoonlijk ook echt ruk spelen.
 
De controller opzichzelf is niks mis mee, maar ben echt gewend aan de joystick links ipv in t midden bij elkaar..

Ook dat je granaatje op trigger hebt vind ik vrij onnatuurlijk :?
 
Zo, dat was toch wel een koopje.
Hadden nog maar één controller voor de PS3, staat d'r op bartsmit.com een controller + Infamous 2 voor maar €60 op terwijl dat spel los €70 is en een controller €60 is! :W
 
Nice, ik moet ook nog een controller hebben, dat spel lijkt me alleen niks :p. Goedkoopste wat ik heb gevonden was 45e voor een controller...
 
Back
Top