Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Weet niet of ik het hier moet vragen, of in het GC kleine vragen topic..

Maar er is een toetsje van mijn laptop toetsenbord afgebroken. Hoe kan ik dit het beste repareren ? Gewoon de toets vastlijmen op het druk knopje ? Of is dat geen doen ? Enkele foto's ter verduidelijking:

[ir]http://i46.tinypic.com/2465dat.jpg[/ir]

[ir]http://i45.tinypic.com/317a5gn.jpg[/ir]

P.S

Ik heb wel nog garantie op de laptop, maar dit valt waarschijnlijk niet onder garantie omdat het meer door lomp gedrag van een vriendin van me komt.
 
Ik zou het systeem lijmen en em dan weer vastklikken. De toets op dat klemmetje lijmen krijg je spijt van. Je kunt die clipjes ook los kopen bij de betere computerzaken.
 
Inderdaad kijken of je de breuk op de 2e foto kunt lijmen, dan zou het toetsje er zo weer op moeten kunnen klikken. Of er moet aan de onderkant van de toets zelf iets afgebroken zijn.
 
Wat doe je toch allemaal met dat ding? :D

DAGMAR ! Hahahahaha

@ De rest, zal eens proberen het te lijmen :) Hopenlijk werkt het.

EDIT:

Tot nu toe niet gelukt, hebben geen goede lijm hier :( Binnenkort maar ons mam langs de winkel sturen dan.
 
Last edited:
Jaaa, laptop weer naar de HIV, geluid kraakt...

Bij online filmpjes/muziek vanaf de schijf bij alles dus

Goede driver al opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet...
 
De PC van mn pa en ma toont in Windows allerlei artifacts in de vorm van streepjes rond diverse iconen en muisaanwijzer. Zoals bv:

||||icoon||||

In het XP boot scherm staan ook allemaal blauwe vierkantjes. Een prtscrn kopieert ook deze artifacts.

Hoe zeker is het dat de videokaart kapot is?
 
De PC van mn pa en ma toont in Windows allerlei artifacts in de vorm van streepjes rond diverse iconen en muisaanwijzer. Zoals bv:

||||icoon||||

In het XP boot scherm staan ook allemaal blauwe vierkantjes. Een prtscrn kopieert ook deze artifacts.

Hoe zeker is het dat de videokaart kapot is?

misschien videokaart in een slecht humeur?|(

opnieuw opstarten verhelpt niks? alle kabels zitten er correct in?? (incl voeding)

alle drivers up to date?
recente virusscan gedaan?
 
De PC van mn pa en ma toont in Windows allerlei artifacts in de vorm van streepjes rond diverse iconen en muisaanwijzer. Zoals bv:

||||icoon||||

In het XP boot scherm staan ook allemaal blauwe vierkantjes. Een prtscrn kopieert ook deze artifacts.

Hoe zeker is het dat de videokaart kapot is?
Ik heb dit al eens eerder gezien, maar vreemd dat ze mee gaan op een printscreen.. In mijn geval was het scherm namelijk defect
 
weet iemand een goede nederlandse how-to te vinden over
hoe je mac osx op een normale pc installeerd?

heb me al aardig ingelezen maar int nederlands is het toch net wat makkelijker?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top