Esther opgenomen op IC [update 21-04]

jah dat hopen wij ook en zei zelf ook natuurlijk want thuis genees je vele maler sneller en beter dan in een klote kamer in het ziekenhuis

ze krijgt dan thuis nog wel heel veel nazorg maar das altijd beter in je eigen omgeving
 
Eindelijk erg positief nieuws in deze hele shit periode nu heel veel sterkte thuis ook toegewenst en hopen dat ze er weer bovenop komt
 
wat erg!

Hoe snel zoiets wel niet kan gebeuren he.. het geeft je toch een hele andere kijk op het leven..

Ik wens Esther en de hele familie heel veel sterkte!
 
jah zeker wel je gaat naar een heleboel dingen anders kijken en je word echt binne 8 weken volwassen

en jah het gaat ook soms ten koste van dingen maar jah dat moetik er voor over hebben vandaar dat ik ook stop met scooters hij's te koop nu omdat ik me helemaal op esther der herstel wil richten en helpen met alles waar het nodig is
 
Is er een mogelijkheid tot het geven van haar prive-adres? Of is dit niet gewenst? Anders kunnen we als forum, haar een beetje op de been houden, met enkele kaartjes van onze kant......

Als je het hier niet wilt hebben staan, moet je effe een PM sturen met d'r adres, want ik wil alsnog graag (nog een keer) een kaartje sturen.......:$

Sterkte met alles wat nog komen gaat!,.......
 
Wow sterkte thuis en kan ze weer helemala Herstellen?

Men stief pa heeft hart infact gehad en zen geheugen helemaal naar de knoppen. Dat kotm niet meer goed. En men moeder wil zo niet verder dus hij gata naar beschermend woon stuff wete zo allemala niet.
 
Back
Top