Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Alles kost vette knaken... Maar een intercooler is wel waar voor je geld uiterlijk is het gewoon bruut en motorisch helpt het ook nog een beetje.
 
Sjoerd said:
..243 km/h is (lijkt mij) gewoon de tellersnelheid. Deze teller zal na montage van de grotere velgen wel heel wat zijn gaan afwijken. Dus trek er maar 25+ km/h af ofzo...

Als je een grotere bandomtrek hebt dan std. moet je dat er juist bij optellen! dan geeft de teller te weinig km's aan..

1 grote band legt namelijk een grotere afstand af dan een kleine band bij 1 omwenteling. de teller 'denkt' dus bij elke omwenteling van de GROTE band dat de auto de kleinere afstand heeft afgelegd van de KLEINE band.
Een veel te veel gemaakte fout ;)

Probeer maar uit met digiteller @ scoot, de std. instellingen daarvan (voor fietswiel) zal ervoor zorgen dat je zomaar 2x zo hard gaat @ de digiteller :)
 
Bij een auto werkt het volgens mij anders... Heb het toch met eigen lijven ondervonden. Ik denk dat er meer aan de binnenkant wordt gemeten.
 
km-teller zit bij mij in de bak :) Heb bv. eens 30km/h gereden terwijl ik stilstond op de brug :# (aandrijfas lag er onderuit ;))

Het klopt overigens dat je teller te weinig aangeeft met een grotere band-omtrek. In theorie zou je meer topsnelheid hebben, maar bedenk ook ff dat de motor er harder aan moet trekken om die grote velgen + banden rond te draaien... dus 't zal uiteindelijk weinig schelen.
 
Hehe ik vind het altijd prachtig om dit soort auto's te vlammen met de motorfiets.. }) meestal zijn de mensen die in zulke auto's zitten een stel sjonnies, die denken dat ze snel zijn. Desalniettemin hij ziet er wel grappig uit (om gevalmd te worden 8) )

ff een edit.. zoals ie in de beginpost stond was ie mooi.. maar nu.. dit is gewoon OVERDONE.. lelijk dus... sorry dat ik het moet zeggen
 
Hoezo praat je zo over mike ?

het is een hele aardige kerel en zeker geen sjonnie,

maar overdone is die ibiza cker niet, maarja, das jou mening dat die overdone is.
 
Ik ben blij dat hij geen chrome velgen heeft, want dan had hij wel overdone geweest voor mij.

Nu is hij gewoon tof :W.
 
blackX said:
Hoezo praat je zo over mike ?

het is een hele aardige kerel en zeker geen sjonnie,

maar overdone is die ibiza cker niet, maarja, das jou mening dat die overdone is.
mensen veranderen achter het stuur, believe me;) maar ik zeg verder niet dat deze jongen een sjonnie is ( ik doel meer op het volk dat in een golf2/3 rijdt)
 
Methew said:
ff een edit.. zoals ie in de beginpost stond was ie mooi.. maar nu.. dit is gewoon OVERDONE.. lelijk dus... sorry dat ik het moet zeggen

jij vindt dit lelijk..questie van smaak he...

en stoer dat je hem eruit rijd joh:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top