Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Methew said:
Hehe ik vind het altijd prachtig om dit soort auto's te vlammen met de motorfiets.. }) meestal zijn de mensen die in zulke auto's zitten een stel sjonnies, die denken dat ze snel zijn. Desalniettemin hij ziet er wel grappig uit (om gevalmd te worden 8) )

ff een edit.. zoals ie in de beginpost stond was ie mooi.. maar nu.. dit is gewoon OVERDONE.. lelijk dus... sorry dat ik het moet zeggen


beetje motor 1300cc 176PK 230kg trekt een auto die 2liter 150pk(ofmeer) 1000kg(meer of minder) er MAKKELIJK uit

dit is totaal niet te vergelijken

motoren hebben een veel gunstigere pk/gewicht verdeling
en ook nog eens minder weerstand

en een snelle auto is tenopzichte van de ori versie
 
sorry jonks.. ik koester een persoonlijk work tegen dat soort lui met dat soort auto's (niet dat ik jalours ben :p), die gasten lopen als imbicielen te scheuren.
Vergelijk het maar met de jongelui van 16 die met een nr-x de weg onveilig maakt. Ik zeg het maar zo wijsheid komt met de jaren :!
Mjah de volgende die hier op wil reageren maakt maar een los topic aan of pm-t me. Laten we deze jongen met zijn topic lekker met rust

AMEN!
--------------------------------------------------------------------------

Hier gaat het topic weer over deze seat
 
Gezien jouw reactie Methew krijg jij blijkbaar een strakke plasser als je een auto zoekrijdt....stoer.
Zoals gezegd rij je met bijna alle motoren een hoop auto's zoek hoef je echt geen bikkel voor te zijn.

En geloof me ik ken zeker evenzoveel sjonnies op motoren die ook kansloos rond lopen te jakkeren.
Probleem is alleen dat je door de helm t petje niet op kan hebben.

Toch raar dat een andere voorbumper en velgen meteen de associatie met sjonnies naar bovenhaald bij je.... bekrompen gedachtengang ofzo.
Affijn kan er niet wakker van liggen wat je van me denkt of vindt...je kent me niet eens.
En als jij met je motor een auto niet kan vlammen dan zal je waarschijnlijk ook niet veel bijzonders rijden.
Bijna elke auto is te vlammen met een motor...snap niet eens dat je daar een kick van krijgt, je weet toch wel dat je gaat winnen.
Wat dan ook weer erg logisch is gezien alle verhoudingen.

En wijsheid komt met de jaren zeg je ????
Man dan moet ik blijkbaar nog een genie gaan worden gezien mijn huidige leeftijd.
(ongeveer 2x de gemiddelde leeftijd van de bezoekers hier ;) )

Black X

Die demper die we hadden gezien was idd erg mooi...maar ook erg prijzig.
Kan ik me op dit moment even niet veroorloven (zie ook PM) heb wel even andere dingen aan m hoofd.
 
Ik update dit topic maar ff voor mike :), die kosei's zijn verkocht en er komen andere velgen op, alleen weet mike nog niet welke precies. Ook heeft die in plaats van de gewone lexus achterlichten, smoke lexus achterlichten genomen, die ik persoonlijk een stuk beter vind staan.

En de bumper gaat misschien weg, om weer een originele cupra bumper eronder te zetten en de wagen te verlagen. Aangezien die andere bumper te laag ligt om em te verlagen.
 
Omdat het moest van Erwin....ha ha ha
Niet alleen plaatjes kijken maar ook lezen...voorkomt vaak een hoop onnodige vragen.

De Velgen zijn inderdaad alweer een tijdje verkocht maar kon geen mooie vervanging vinden
Dat is ondertussen wel gelukt met deze
100867001.jpg


op de foto een 5 gaats maar ik heb 4 gaats op mn cupra.
Dit is het resultaat
18914130340.jpg


De kofferbak is ook helemaal veranderd van inbouw, alleen de spullen zijn niet veranderd.

GEEN GEMAUW over sony aub alle domme opmerkingen en geintjes ken ik al.
Het is mijn auto en Erwin weet hoe hard het speelt...dus die weet ook dat ik geen onzin type als ik zeg dat t hard speelt....en zuiver.

De versterker zit tussen het achterschot en de achterbank.

Onder het seatlogo zit een TL balk van 18 Watt met een rood kleurenfilter.
Deze (en de spots) zijn aangesloten op een 300 watt omvormer die de 12V omzet naar 220 V.

Waarom geen neon...simpel vaak roze en niet genoeg lichtopbrengst.
wisselaar
23813272978.jpg

condensator
23813275391.jpg


En het geheel.
27213431281.jpg


De vlammen liggen hier nog los op de foto, maar liggen ondertussen bij Erwin op een polijstbeurt te wachten.

Ook heb ik achter nu spacers op de wielen zitten van 1 cm per kant...toont meteen wat voller.
Er zitten nu ook Cupspiegels op de cupra ipv de vorige modellen.

Volgende stap is een andere (race)koppeling want dat is nodig.
dan nog eens verlagen en dan vindt ik het best.
 
supervette bak:)
alleen zou het hem veeel goeds doen als je die voorbumper loost en een ori cupra bumper erop zet:W
en dan goed omlaag 8)
trouwens: lexus achterlichten? wat is er mis met de ori achterlichten dan?:p
 
Jules said:
supervette bak:)
alleen zou het hem veeel goeds doen als je die voorbumper loost en een ori cupra bumper erop zet:W
en dan goed omlaag 8)
trouwens: lexus achterlichten? wat is er mis met de ori achterlichten dan?:p

laat die dat nou net van plan zijn :), een originele cuprabumper waarin die wat kleine aanpassingen doet (hele kleine) maar je ziet ze wel.

Enne de lexusachterlichten zijn alweer geloosd.
 
Ik ben ook bezig met een "pimp my voorbumper"

Hierbij even wat pics van hoe of wat.

In den beginne...de cuprabumper
Foto=VXXL7PX7


Het idee (golf 4 intakes van de firma Bonrath inpassen)
Foto=KCYBYRQJ


Creatief met de dremel ;)
Foto=43F3L6ZV


Het past nog ook joh ;)
Foto=ASWYFICL


Kledderen met polyester
Foto=BOOIJ4UI


Creatief met plamuur les 1
Foto=NURSVJ6Z


Schuren met klussers
Foto=FPFZVXHZ


Zo staat hij er nu bij aan 1 kant...weinig tijd ivm werk maar t komt goed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top