Photoshop contest #23 Seat Ibiza

Wel jammer dat het carbon niet meeloopt met de vorm van de motorkap. Je hebt het er als een print overheen gelegt, terwijl de motorkap in het echt natuurlijk niet totaal vlak is. Er zit een bolling in de motorkap maar niet in je carbon lijnen.

Alleen denk wel dat zoiets niet echt te bereiken is met photoshop of wel?
 
Ik denk dat hij bedoelt dat jij ff moet ophouden met zeuren..Je loopt alleen maar foutjes te zoeken en van jou heb ik nog geen inzending gezien..
 
Stephan@Spy said:
Wel jammer dat het carbon niet meeloopt met de vorm van de motorkap. Je hebt het er als een print overheen gelegt, terwijl de motorkap in het echt natuurlijk niet totaal vlak is. Er zit een bolling in de motorkap maar niet in je carbon lijnen.

Alleen denk wel dat zoiets niet echt te bereiken is met photoshop of wel?

snap wat je bedoelt, alleen heb ik geen om het zo te maken:)!.. Was er trouwens een deadline?
 
ik zie btw ook gewoon de lijnen van de motorkap nog goed lopen hoor.

en stephan, laat zelf nou is wat zien dan, je hebt op bijna elke shop hier wel een negatieve opmerking geplaatst, maar je weet niet half hoe moeilijk het is..
 
ZipSjezer said:
ik zie btw ook gewoon de lijnen van de motorkap nog goed lopen hoor.

en stephan, laat zelf nou is wat zien dan, je hebt op bijna elke shop hier wel een negatieve opmerking geplaatst, maar je weet niet half hoe moeilijk het is..

Is het verboden dan om commentaar te leveren?
Enige commentaar wat hij uiteindelijk gaf is dat
er lelijke velgen op zitten, en ik denk dat wel meer
mensen dat vinden.. Ik wel iig.
Als je mee doet aan een contest en je shop aan iedereen
laat zien kan je commentaar verwachten, zo simpel is het.
In dit laatste geval is het geen commentaar, het is alleen
een vraag of het met Photoshop bereikt zou kunnen worden..
Ik denk dat het wel kan..
 
mike aerox said:
Ik denk dat hij bedoelt dat jij ff moet ophouden met zeuren..Je loopt alleen maar foutjes te zoeken en van jou heb ik nog geen inzending gezien..

precies

en piels, ookal vind je dat, je mag je shops toch niet meer veranderen dus eigelijk is al het commentaar overbodig... Beter geef je dan gewoon tips, ipv zagen op wat goed is en wat niet.

Persoonlijk vind ik dat je pas kritiek mag geven als je zelf ook een shop hebt gemaakt , want als je kritiek gaat geven terwijl je zelf de auto niet eens hebt geprobeerd te shoppen en dus niet weet of het moeilijk is...
 
precies nog nooit gehoord van de beste beste stuurlui staan aan wal? ik bedoel kritiek geven mag maar lees dat je dat wel iets te vaak doet op deze manier. niet echt eerlijk he?
 
Dus je zou alleen kritiek mogen geven als je een shop gemaakt heb?
En al die mensen die stemmen dan zonder dat ze een shop gemaakt hebben?
Die kiezen ook de mooiste uit aan de hand van afwegingen..
Alleen als je die afwegingen (lees kritiek) openbaar maakt is het opeens niet goed?
 
ja hallo lees nou eens hij doet het niet 1 keer maar 37248234 keer hij zoekt echt naar dat soort kleine foutjes kijk mensen die stemmen stemmen op de mooiste naar eigen mening. maar die stephan spy kerel klaagt iets te vaak zonder zelf eens ff een mooie shop te maken.
 
Ik heb zelf ook wel shops gemaakt hoor. Met paint.net :7

Ik zal het weer downloaden, doe ik volgende keer mee. En ik ben echt never nooit boos als iemand bij mij iets 'fouts' vind. Ik weet dat ik geen pro ben, dus waarom zou ik het me aantrekken.
 
Back
Top