Seat update topic

Status
Not open for further replies.

mike

Home is where tha dogg is
Cupra update topic (Uitlaat gemonteerd)

Na overleg met Arne heb ik besloten om 1 centraal topic te maken waar ik jullie op de hoogte houdt van de vorderingen aan mn Seat.

Er was in het vorige topic iemand zo gezellig om hem te verknallen met oeverloos gezwam over zijn persoonlijke smaak.
Door dit gezanik is er besloten deze te closen.

Daarom dit centrale topic zodat als het je niet boeit (FLASH!!!) je ook niet hoeft te kijken.
De laatste update zijn natuurlijk de velgen en een andere zonneband op de voorruit.

Hierbij de meest recente pics van mn Seat.

436.jpg

437.jpg


Ik hoop dat we het een beetje ontopic kunnen houden ....en nee ik heb geen tips nodig wat nog te doen met de wagen.
Plannen zat alleen geld he.....das ff t probleem.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Waarom lees ik toch steeds zonnebRand op de voorruit? :? :D

Gaaf karretje het begint al wat te worden. Is het in kleur spuiten van de voorste bumper skirt niet nog een optie? :)
 
Leuke velgen :) Vanmiddag kwam op t werk een gele Ibiza, ook een zeer geil ding, zou van de week terug komen, zal wel woensdag ofzo wel ff langsgaan met digi 8)
 
Originally posted by Xander2000
Waarom lees ik toch steeds zonnebRand op de voorruit? :? :D

Gaaf karretje het begint al wat te worden. Is het in kleur spuiten van de voorste bumper skirt niet nog een optie? :)

Nee op het moment twijfel ik nog tussen of een andere skirt met gaas of een compleet andere bumper.
En dat spuiten is heel duur aangezien de delen gevlakt moeten worden ivm die klote structuur, dus ik ga niet 2 keer dat geld uitgeven...snappie.
 
Zo dat ziet er netjes uit ja :) alleen euhm... achter die velgen horen toch eigenlijk ook gr0te schijven hehe.

Die zonneband vinnik ook wel aardig (tenminste wat ik er van kan zien dan, beetje onduidelijk) dies tenminste niet zo aso groot dat de halve voorruit weg is :p

Ik vinnem wel geslaagd iig :)
 
Ik vind het echt een mooie auto om te zien... Persoonlijk zou ik afzien van een andere voorbumper of een hoop gaas... Verder vind ik [als een van de weinigen denk ik] dat dat Seat-logo prima staat :)

Verder hoef je niet op mij te letten, want ik vind een auto binnen de kortste keren overdone :)

Succes met de vorderingen, dit is allemaal nette optische tuning...
 
Wat ik persoonlijk zou doen;

* BrEeZaH-sticker eraf :)
* Zwarte achterlichten vervangen voor heldere lampen [wat je ook van bij Civic's ziet]...
 
Ramen tinten zo ook een hele mooie bijdrage zijn aan je wagentje! :W Alleen is dat volgens mij ook best wel duur, kheb zelf verders niet echt verstand van die prijzen!
 
Vette bak Mike, maar idd listen to Marc, ramen blinderen, wil ik zelf ook nog gedaan hebben. Mooie kuipstoeltjes erin een optie?

Wat heb je er motorisch allemaal al aan gedaan?
 
zag vandaag 2 ibizas van ibiza club holland (ofzo club), 1tje was zeer vet gemod, de ander was net begonnen geloof ik, maar die hield het bij engine moding. maar vond het iets te grote pijp voor het mooie.

maar opzich zijn het wel beetje de beste auto's om flink aan te sleutelen, dingen zien er zeer vet uit, gemod of niet gemod.

wat ligt er eigenlijk in voor motor, 1.6 dohc?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top