Seat update topic

Status
Not open for further replies.
die Bumper is zeker gaaf

wa voor een midden uitlaat moet da worden (ovaal, enkel rond, dubbel rond, weet ik veel wat)?

en Arne en Boeie: waarom geen sprooverbreders? vanwege uiterlijk ofzo, zou in dit geval beetje vreemde argumentatie zijn, als deze velgen anders zo ver in de wielkasten vallen, of is het een andere reden?
 
Over de spoorverbreders.
Deze beinvloeden sterk het rijgedrag van de auto, de wielen staan immers verder van hun ideale stand af en belasten de lagers meer dan zonder spoorverbreders.

Enneh Arne ik rijdt nu rond op ET 30 ipv 35.

Van de grille kun je niet 1 geheel maken of je moet zelf iets in elkaar prutsen want zo is dat niet te krijgen.
Maar niet getreurd mijn eigen grille past niet meer met deze bumper dus de getoonde versie op de foto komt er dan uiteraard bij.
Waarschijnlijk wil ik wel weer t logo eropmaken op 1 of andere manier.......

En de uitlaat is in principe standaard leverbaar voor mijn model als dubbel rond of dubbel rond DTM, wat ik beide niet mooi vindt trouwens.
Maar gelukkig kun je bij Sebring sinds kort een eindstuk op maat bestellen, tegen geringe meerprijs :p

Deze versie wordt het dan
IBIZAKLEIN.jpg

en dan met dit eindstuk erop
30.jpg
 
vind die bumper te vet :) die uitlaat is ook dik man :W ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaan zien..

btw, die velgen vind ik ook meesterlijk :D
 
Achterbumper ff uitsparinkje maken dan he...anders bungelt ie er zo onder (Golf :r stijling ;))
 
ik had niet verwacht dat ik het nog ooit zou zeggen, maar dat is idd wel een mooie bescheiden bumper
 
Originally posted by mike
Over de spoorverbreders.
Deze beinvloeden sterk het rijgedrag van de auto, de wielen staan immers verder van hun ideale stand af en belasten de lagers meer dan zonder spoorverbreders.

Enneh Arne ik rijdt nu rond op ET 30 ipv 35.


heeft een hoge ET waarde dan niet hetzelfde effect, of loop ik nu te blaten

uitlaatje is trouwens ook wel sjiek.
 
Hoe lager je ET waarde, hoe verder je wiel naar buiten staat zegt maar. Dat belast idd de lagers ook meer.

Als je velgen bijvoorbeeld ET40 zijn, en je gaat spoorverbreders van 10mm monteren, wordt je ET 35.
 
Hey,

als je je uitlaat zo in het midden gaat plaatsen doe je er dan ook een ander achterbumper op met gaas erin, dat zou ook mooi staan.
 
Jawel t is een tijdje stil geweest maar er is weer wat aan mn seat gedaan.
Niet superveel maar toch wel even t vermelden waard.
Ik heb nu een airbrush op de tankklep ipv die bacardisticker.
En na lang twijfelen toch de lexuslichten genomen.
Ik heb alleen de buitenste delen gemonteerd want het mistlicht is echt te lelijk voor montage.
Ook staat er nu een andere voorspoilerlip(dus geen complete bumper) te wachten op montage.
Maar eerst ga ik een orginele bumper aanpassen zodat hij wat meer racey oogt.

hierbij een npic van de airbrush op de tankklep, hij staat hier alleen nog niet in de blanke lak.
En een pic van de gemonteerde heb ik nog niet helaas.
26457342.jpg

En mn achterlichten in lexusstyle
26905233.jpg

close up
26904916.jpg


Ook heb ik de kofferbak aangepast zodat er in de toekomst misschien nog wat ice inkan, hier een pic van het pas maken.
141.jpg

Als ik van de week tijd heb plaats ik de eindpics wel even.
Ik ga vandaag eerst een paar dagen naar Engeland en ben woensdag weer terug....
 
Waren de binnenste delen van de verlichting zo lelijk? Jammer zeg...

Die airbrush is stukken mooier dan dat Bacardi-logo :)
 
Airbrush op tankklepje is niet echt mijn smaak. Lichten zien er leuk uit. Alleen jammer dat ze dus niet zijn door getrokken. Heb je een pic van die mistlampen?
 
Sluit ik me bij aan.... die achterlichten vind ik echt :r..... maarja, zolang hij t mooi vind. Hij is degene die er in rondrijd...

En ik leer nog wat bij hier ook, ik wist helemaal niet af van die E-waarde....:!
 
8erbak is echt netjes...
die airbrush is mij net iets teveel kleurties (als je je oto 'zwart' wilt houden)
8erlichten staan best wel geinig, alleen denk dat ze toch compleet moeten zijn. + het is absoluut niet mijn stijl...

maar jij rijd erin, en je bent er blij mee!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top