I.S.T site update

Alexander

ik moet nodig weer eens
Hoi gasten,

Oke eerst even voor de mods. Als jullie dit onder spam verstaan gooi er maar meteen een abus overheen.

Ik meld hier ff dat de site zo goed als debugged is en nu gevuld wordt met info over parts (alleen snelle) en scoots.

Hij is nu PHP en Mysql gestuurd, dus een stukkie sneller en beter onderhoudbaar. Je kan lid worden en zelf artikels schrijven en toevoegen.

De intro is definitief (filmmateriaal) en het flash gedeelte 90% done. De site ga ik denk ik morgen online gooien, en de intro met flash laat nog even op zich wachten, aangezien ik daar zon 80mb webspace voor nodig heb :eek: . Dit laat dus nog even op zich wachten.

Ik meld het hier alleen ff omdat er toen een aantal mensen op zaten te wachten. Ik had ook eerst een thread waar ik dan in had beloofd te zou replyen, maar die kan ik echt nergens meer terug vinden :?

Nogmaals zien jullie het als spam mijn excuses vooraf. :)

Greetz xander
 
Advertisement - register to remove this

Mmmkay dan :). Nou pronkie er is wel rekening gehouden met de basic mensen. De intro komt er in 3 versies.

Low Octane
Medium Octane
Kerosine :)

Respectievelijk:

+/- 10 mb
+/- 15mb
+/- 20mb

Met een nog vast te stellen resolutie van de 3. Zodat je toch dezelfde kwaliteit behoudt, alleen een kleinder weergaven scherm :W

Maar dit vergt de nodige tijd en programmeer shit. Tevens moet ik de intro van zon 300 Mb 8P Compressen in dit kleine formaat EN dit ook nog eens laten werken in flash. Je kan je dus voorstellen dat dit knallende koppijn gaat geven :+
 
Geen scrollbars (wel nodig) in 1024x768.
Werkt verder goed in 1600x1200. :)

Enneuh, sinds wanneer bied Wanadoo PHP+MySQL support dan :?
 
Back
Top