I.S.T site update

Originally posted by Razma
voor de mensen die de url niet weten, het staat op de mainpage van www.ScooterTuning.net ;)

Thanks inne :W :W :W maar de site is nog niet upgedate hoor. Ik ben nu klaar met debuggen en hoop em vanavond online te gooien. Ik geef je wel ff een seintje als ie online staat :#

Zie bovenstaande preview shots van hoe die gaat worden :)
 
hmmm voorproefje ziet er veelbelovend uit...oude site vond ik qua opbouw echt waardeloos ....duurde met snelle verbinding een tijd voordat alles op scherm stond ( erg irri als je veel pagina's bekijkt ) euuhmm fullscreen pagina....en dan is er ook nog eens geen exit knop ...enne kleuren waren te fel....ps dit is gewoon kritiek op de pagina...en hoop dat je er wat mee kunt doen
 
Nee site NIET fullscreen.

Ik hoop idd dat de rest jullie ook bevalt jah :)

Whoeps inne 8P 8P 8P 8P overheen gelezen staat er idd jahh
 
Originally posted by frank
hmmm voorproefje ziet er veelbelovend uit...oude site vond ik qua opbouw echt waardeloos ....duurde met snelle verbinding een tijd voordat alles op scherm stond ( erg irri als je veel pagina's bekijkt ) euuhmm fullscreen pagina....en dan is er ook nog eens geen exit knop ...enne kleuren waren te fel....ps dit is gewoon kritiek op de pagina...en hoop dat je er wat mee kunt doen

Dit was veelgehoorde kritiek jahh. Ik heb daar zeker wat mee gedaan. Vandaar ook de neiuwe layout en kleuren. Ze zijn wat minder fel en de layout is duidelijk gerangschikt. Full screen is verleden tijd en hopelijk ook het lange wachten 8)
 
Maak je dat met phpnuke? Is wel makkelijk te updaten ja, pakt 'ie automatisch de taal van je windows ofzo? Zie wat duits geblaat staan.
 
Basis is PHPnuke jah. Maar is zodanig gewijzigd dat er eingelijk niet veel meer van over is :) Dat duitse is een aanvulling die ik heb toegevoegd en moet ik nog wijzigen, alleen vond ik dit nog niet zo belangrijk, omdat eerst allee functionalitetit naar behoren dient te werken :)
 
leuke tatoo heeft die chick op der hoofd :W kewl gedaan :~ ik wil net zo intro als de oude :p met natuurlijk: there's something out there" eronder want dat is rulerend :)
 
Originally posted by Rikkademous
leuke tatoo heeft die chick op der hoofd :W kewl gedaan :~ ik wil net zo intro als de oude :p met natuurlijk: there's something out there" eronder want dat is rulerend :)

Niet alleen op haar hoofd he :rolleyes:
ik vind de nieuwe lay out er btw erg goed uitzien
 
Originally posted by SanderB
He verrek, das het IST logo erop gephotoshopt 8P
Dacht dat het een echte was! Ziet er netjes uit

Het viel me niet eens op.. dat logo.. Hij roelt wel! :W

Ik ben benieuwd wat de nieuwe site te bieden heeft
 
Back
Top