I.S.T site update

Originally posted by eXoR
Geen scrollbars (wel nodig) in 1024x768.
Werkt verder goed in 1600x1200. :)

Enneuh, sinds wanneer bied Wanadoo PHP+MySQL support dan :?

Dat is nog de oude site, de nieuwe wordt hopelijk nog beter mag ook wel, want het heeft bijna een 7 maanden geduurd. Verder nog een leuke zoektocht naar een goede host.
 
Ik heb alexander een goeie host aangeraden, kweenie of ie er gebruik van heeft gemaakt?

Voor de rest:
Persoonlijk vind ik het rete irri als een window fullscreen word.
en tip: bij forum, link naar ons :)
Voor de rest vette intro :) maar die was er toch al?
 
Bij het maken van een site is het gewoon moeilijk rekening te houden met iedereen. Resolutie en maximum grootte zijn gewoon factoren die je erg beperken in het maken van een mooie site. Ik vind het persoonlijk niet erg dat het groot is omdat ik toch adsl heb maar voor mensen met modem zuigt het natuurlijk. Ik neem aan dat je de intro ook kunt skippen dus dan kun je zelf kiezen, of geen intro of een vette intro maar lang wachten.

Ik vond die oude site iig al heel vet en w8 met spanning op de nieuwe :)
 
Uhhmm, die oude intro is tog nog steeds up? Tenminste, vanochtend nog wel...

Volgens mij waren een heleboel mensen niet eens op de hoogte van het bestaan van de (site)...

Vonnum altijd wel chill... ben benieuwd naar de nieuwe !!!
 
Hehehe, thanks voor de replies allemaal.

Dit is nog de oude site jah, dus ook met de oude irritaties erop en eraan. :)

Deze gaat er dus AF en kom een nieuwe voor terug. Maybe kwa looks iets minder, maar aan gebruikersgemak en resolutie is dit keer meer aandacht aan gegeven.

De site die er nu nog staat is gewoon te veel werk om up te daten, aangezien ik alles in photoshop moet ontwerpen. Dit kost me gewoon teveel tijd, en vor de niet kabelaars is het veel te traag.

Maar heb nog ff geduld, ik ben nu weer begonnen aan intro (flash gedeelte) en ga denk ik zometeen op speurtocht naar voldoeden MB's. :)

Be patient.:*
 
Haha grappig die mensen die denken dat dit al de nieuwe site is...

Die oude was echt t ongebruiksvriendelijk gewoon, fullscreen is superrirritant. Je kan de site niet eens op in lage resoluties binnenkomen omdat je niet bij de knoppen kan :p En elke pagina bestond uit ongeveer 20 plaatjes.. :p

Ik hoop dat de nieuwe beter wordt...is er misschien kans op een kleine sneak preview van de lay out? ;)
 
Klein voorproefje dan :)

Main

scherm1.jpg


Gallery iets van 50Mb aan pics enzo :D

scherm2.jpg


Wallpapertjes etc...etc...

wall1.jpg
 
Back
Top