Seat update topic

Status
Not open for further replies.
Laurens. said:
vind niet dat dit topic nog echt kan in dit forumbeleid.
Vind het trouwens ook wel een foute bak. :X

Zeur niet Laurens, topic bestaat al zolang. laat lekker gaan ofzo.

Enne tja wat jij fout vind hoeven anderen niet fout te vinden.
 
Erwin. said:
Zeur niet Laurens, topic bestaat al zolang. laat lekker gaan ofzo.

Enne tja wat jij fout vind hoeven anderen niet fout te vinden.

Ondertussen is er het "show mij eigen auto" topic waar dit veel beter op zijn plaats is. Anders moet er ook niet gejankt worden als iedereen nu een topic over zijn eigen auto gaat maken :)
 
daar heb je gelijk in.. alleen blijf ik erbij dat dit topic mag blijven, aangezien het al meer dan 2,5 jaar bestaat.
 
Last edited:
Dus omdat het forum een stuk drukker is geworden is er geen ruimte meer voor wat oudere threads? (die nog steeds up-ge-date worden)
 
Het blijft een scooterforum toch? Denk dat zoiets idd beter is bij een 'show je eigen auto'-topic ofzo, er zijn zoveel mensen die een soort van projectauto hebben, en die moeten hun vorderingen ook daar laten zien...

Anders zijn r altijd nog andere fora over auto's waar het beter thuis hoort naar mijn mening.
 
Good point... Maar dat betekend niet dat iedereen die aan z'n auto sleutelt zomaar een eigen topic moet gaan maken ofzo... Waarom wel deze uitzondering?
 
deze thread heeft gewoon een bepaalde status en hij bestaat al langer dan menig user hier.

dus hij is gewoon op zn plaats.
 
Tim_xsh said:
deze thread heeft gewoon een bepaalde status en hij bestaat al langer dan menig user hier.

dus hij is gewoon op zn plaats.

Maar toen had je het Show je eigen auto topic nog niet.
En deze thread heeft geen enkele status ofzo...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top