[UPDATE] Hmmm, wat ik net weer meemaak :)

Mol

Moraalridder
Hmmm, wat ik net weer meemaak :) [UPDATED MET PICS]

2 weken terug kocht Knot een ouwe civic met de bedoeling deze lekker af te knallen.

Gisteren sneuvelde de koppeling, na hem ergens geparkeerd te hebben zijn er nog een paar deuken ingekomen, enz.

Volgende dag ligt er een baksteen op de achterbank, ruitje is dus snachts ingegooid ofzo. Wij die auto opgehaald en nog even mee gespeeld.

Ik ga nu ff een fototje uppen en posten, de filmpjes en meer pics volgen als Joor ofzo ze upped via ADSL, ik zit op ISDN nu :(

Foto1 :p
pic01.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hij is sneller gesloopt dan ik dacht :D

Ben wel benieuwd naar de overige filmpjes, heb alleen nog maar gezien hoe de demper gesloopt word.
 
Ik hoop niet dat je meer als 100 euro hebt betaalt voor die gare civic van je :p

Zoja : IK hoop dat je er schik mee hebt gehad , maar aan de pics te zien was ut het geld meer dan waard

zonee : Kmoe ook een goekope auto om te slopen :p
 
Ik zal effe een CD klaarleggen nu. Dan brand ik straks op de zaak en up ze eend van de middag of vanavond.

Dat was wel een beetje pech he Jeffrey. Mol vergeet te vertellen dat het blok ook nog de fik in ging. Nog effe blussen :) Gelukkig wou de sloop hem toch nog gratis hebben :)

[edit] Mol, voortaan uitloggen als je op m'n PC bent geweest AFU! [\edit]

Joor
 
Sorry Joor :)
R@zzle kun je ook lezen enzo? Er staat geloof ik 60x in dit topic dat de pics en filmpjes eraan komen............ Maarja lezen is moeilijk natuurlijk.
 
Back
Top