I.S.T site update

hoop dat de nieuwe site ZEER snel online is..die previeuw maakt me jaloers :p



ps: welk lettertype gebruik je @ de buttons onder het logo ?
 
Het is wel een mooie en informatieve site, alleen jammer dat er zoveel grammaticale fouten in zitten.
 
Originally posted by 46:TheDoctor
Het is wel een mooie en informatieve site, alleen jammer dat er zoveel grammaticale fouten in zitten.

Mja tis maar waar je je druk om kan maken. Keb er nooit iemand over gehoord btw.
 
Originally posted by Xyntaxis
komt de site vanavond nog online?

Denk het niet. Keb een vette bug gevonden in het review systee, ( waar dus de producten in staan). Ga dit er eerst ff uithalen voordat ik em in de picture zet :)
 
Gut o gut...ons een beetje lekker maken over je nieuwe site...en dan gaat het vervolgens nog maaaaanden duren voordat ie online is :p.

Maareh, ik miste op de website altijd de belooftje filmpjes...
Komen die er nu ook meteen op?
 
huur gewoon eens webspace met een goed domein erbij... heb je zo'n mooie site en dan zou je em verknallen door onprofessionele webspace.

tis tegenwoordig niet zo duur meer hoor...
 
echt goede hosting blijft duur hoor boeie..
run nu nog half een dragonballZ site [schaam ;)](iemand anders is nu webby) en die slurpt bandwitch..verschillende contracten met hosts etc, site staat op 3 hosts.. en het is allemaal niet goedkoop (dmv sponsors dekken we de kosten)
 
Originally posted by Alexander
Naja probleem daarmee is bandbreedte. Ik heb daar gewoon geen ruimte voor. Heb filmpjes zat btw :)

Ik heb 1 filmpje van die groen met gele Aprilia...

Ik wil graag me verzameling met brute filmpjes weer wat uitbreiden...dus als je wat kwijt wilt (rond de 2mb)

s_keereweer@supermail.nl

Ik kwijl echt van die filmpjes...

:p
 
Zouden ze blij zijn @ universiteit qua traffic als ik wat filmpjes online gooi :rolleyes: 8P

Maar eh we wachten met smart op het verschijnen van de site.
 
Back
Top