Yamaha Spy LC

Heb een leuk kadotje van de postbode vandaag gehad:
HPI2004.jpg

We zijn al weer een tijdje verder...met een aantal veranderingen.

me blokje is naar joost gegaan, heb daar me evo70, vl14 en blok laten tunen. tevens heeft hij me blok gestraalt en HPI er in geknalled.

hier heb ik wat pikkies van:

blok.jpg

blok2.jpg

voordat ik me scoot in elkaar ga zetten moet er eerst nog een aerox ophanigen worden opgelast, frame heb ik liggen dus dat gaat er als eerste gebeuren.

Daarna ga ik met me gila70 me ibea testen, vooral ff testen met afstellen...als dit niet lukt of moeilijk dan ga ik me reserve carb gebruiken mikuni 28mm.......

heeey maar bas dat word zeker wel wat alleen nog wel ff met dat frame bezig wat ik je had vertelt, anders gaat dat niet goed.
gaaf dat je toch die kart carb gaat proberen. ik hoop dat je zo snel mogelijk kan vertellen hoe dat is gegaan met de 1e run

ohja en welke uitlaat ga je nu proberen dan want die dpr ligt nu lekker bij mij

maar ik blijf je volgen, vind het namelijk best een gaaf project

Er zijn twee uitlaten die ik zeker wil gaan testen, dat is een c20 een dus toch stiekem die DPR...., maar dat zijn toekomst plannen, eerst maar ff kijken wat die IBEA allemaal kan

edit:
trouwens ff een applausje voor joost, prima werk afgeleverd! (op het oog, op de bank moet nog blijken) :P

Last edited:
leuke fotos :#
HPI 2004 power :W

mja, laten we hopen daat het goed gaat met je beestje :D
we sprinten nog wel es })

Onder tussen redelijk wat veranderingen kijk maar naar me frame:

frame.jpg

heb me ibea weg gedaan en me mikuni 28mm op stand-by staan :)

ga alle punten van me frame vast lassen dus ga zonder vering rijden.
ook moeten er nog een aantal punten worden verstevigd en moet nog dat kut "standaard pinnetje" er uit halen :(

Ook is de wielbasis zeker wel 20cm vergroot :) ben benieuwd naar het resultaat!

dit is echt wel een bruut ding hoor kerel!!! :)
zal wel flink gaan rijden tenzij je hem niet helemaal zelf afmaakt want zag volges mij deze ergens te koop staan kan dat?

latrzzz

Back