Yamaha Spy LC

Heb het laten doen minaracers :) zij hebben ook het witte gedaan. De mitallic komt niet echt mooi over op de foto, in het echt zijn ze nog mooier :) :D

Moest de heleboel verhuisen van alkmaar naar hillegom, de sleutel ruimte is zeker achter uitgegaan :( maar ik heb nu stroom :) haha

Ben nu bezig met een spruitstukje te maken, ga hem dinsdag passend maken met een standaard piaggo spruitstukje.

Ik heb ook nog een aantal leuke onderdelen besteld voor van de zomer :) want dan ga ik er mee sprinten.

Mijn setup gaat worden:

Evo pen 12 krukas (onderweg)
Evo 5 of 6 cilinder (vanwege de de uitlaat port, 197)
PVL digi ontsteking
29,5 tillotson carb (onderweg)
MHR overrange
delta klots
DPR uitlaat berekend op 14000 toeren (onderweg) (ok 1 nul minder dan)

Die DPR komt van marktplaat, zijn al wat topics over geweest.
fotots komen na het weekend van deze shit.

Mijn doel: Chiel(CvB) er uitblazen op 400m :) hihi

Last edited:
Hier een foto van me bestelde dpr:

dpr1.jpg

Sow bas! Wilde plannen opeens (en geld teveel haha!) Ik was toch voor een mikuni gegaan i.p.v. kartcarbu! Dat is toch wat makkelijker af te stellen (omdat daar al beetje richtlijnen voor bekend zijn), maar wel gewaagd in ieder geval man!
Groetjes

Heb weer wat leuk spul:

spul.jpg

carb.jpg

Onderweg:

Polini overrange poelies met v-snaar
Polini evo vario
Polini G2

Moet nog:

Ontsteking, dit wordt denk ik een HPI 2004

Heb die Till. 29,5mm door verkocht en heb nu een IBEA liggen :)

hier wat pics:

ibea.jpg

HPI 2004 is besteld bij 50cc.nl :)

Last edited:
Zeer mooi project volgde het eventjes maar niet zo vaak zitten kijken :D.......ben er nu achter dat ik dat niet moest doen !

Die kappen zijn echt :W [geldt ook voor die IBEA ;)

Ben benieuwd hoe je dat wil doen met je vering zou wel enorm strak staan !

Veel succes nog

Ben met die vering nog in het ontwerp fase. DIt duurt nog wel ff.

Wat ik binnenkort ga doen is me IBEA carb testen op me (oude) gila70cc, testen met afstellen.

Ook heb ik een ontbrandingskamer bestelt bij VHM om met me evo elf124 te gaan rijden, JAJA een hoge compressie evo :) hier heb ik echt grote verwachtingen van.

Back