Yamaha Spy LC

Gewoon strakker aandraaien. Ik mis mijn Bida wel een beetje hoor:rolleyes:. Veel succes ermee Bas. Ennuh, die blauwe is toch wel mooier hoor :P.

ok. geen probleem. ben blij dat ik je kan helpen met je projectje...ben benieuwd naar het eind resultaat. zie je morgen....euhh straks...haha. ciao

Hier zijn de reeks spullen....hiermee kom ik een heel eind.
Met dank aan Patrick (armani), thx mate!

- earox motorblok met schijf en remklauw
- stalen remkabels voor en achter
- earox velg
- rem resevoir voor en achter
- earox radiator
- 17,5 mm carb komt later

parts.jpg

schijfrem.jpg

ga nu beginnen aan het schoonmaken van deze spullen.

Last edited:
Ja gaat je frame toch nog verstevigen neem ik aan?

Als je er zo mee gaat rijden trekt dat gegarandeerd scheef...
Ik zou er alleszins niet durven op rijden, anders check de mijne eens als je pic's wil van het frame mail ik ze wel...

ja ik ga me al me kappen schuren en daarna zelf een design tekenen, maar welke kleuren ik vet mooi vind is, lichtgevend geel, zwart en wit.

maar eerst moet alles motorisch werken

Heb vandaag het stukje lopen weg halen wat omcirceld was.
wilde dit eerst gaan slijpen maar dat is toch iets te grof geschut.
DUS bleef er maar 1 optie over en dat was ZAGEN! :(
Ik was toch bezig en heb ook gelijk een deel van me oude ophanging er af gehaald.

maar hier wat fototjes:
IMG_0011.jpg

arme zaag:
IMG_0012.jpg

maar nu ik het frame zo zie is het redelijk kwetsbaar geworden....dus laat denk ik toch morgen nog wat bijlassen. maar waar :?

heb tevens ook me sleutel weer terug gevonden ! :D dus ik kon me buddyseat er afkrijgen zonder geweld. heb gelijk maar een copy van de sleutel gemaakt en de contactsloten overgezet.

Last edited:
Kijk , dat ziet er beter uit!!!!

Wel grappig gedaan met je spruitstuk , maar lekt de carb zo niet?En dicht hij wel goed af tussen de carb en het spruitstuk?

Wat je hebt gedaan met je spruitstuk is NOOIT goed voor je flow ook al zou het goed afsluiten.. Een standaard spruitstuk werkt 100x zo beter dan dit :) Wel grappig idee, maar niet alle hersenspinsels werken. Beter koop je OF een rechtspruistuk OF je bakt er 1 goed OF je houdt t bij je standaard ding.

hmmzz, het is maar een probeersel heb namelijk nog 3 standaard dingen liggen, het idee was om uiteindelijk met een kit de carb, bij het spruitstuk goed en stevig aftesluiten......maar tot in hoeverre kan dit schade opleveren voor me clininder dan??? want het principe is toch het zelfde als van een rechtspruitstuk??

Back