Airsal Yamaha Spy

ik zie ook geen autowheelies :o

en heb geen geluid hier , dusfilmpje is zo wel saai :+
maar tog ,lijkt alsof het wel goed vooruit komt..:)

Nu nieuw filmpje. Hij rijdt beter, sproeier 15 maten groter 8P en de drukveer wat stugger gezet dmv een ring tussen de poelie en de drukveer. Rollen zijn nog wat te zwaar en een rode drukveer komt eraan. Ook nog wat met de gasnaald stand doen, de gasreactie is bijzonder slecht bij het wegrijden namelijk. Kom net 350 kb te kort om filmpje te posten.

Attachments

• 1.JPG
    1.JPG
    72.6 KB · Views: 234
  • 2.JPG
    2.JPG
    73 KB · Views: 235
  • 3.JPG
    3.JPG
    55.5 KB · Views: 230
  • 4.JPG
    4.JPG
    69 KB · Views: 232
Stephan, zonet had een kerel gepost over dat je cilinderkop verkeerd zat. Hij heeft gelijk, als ik mijn foto's zelf bekijk. Zaten mijn koelvinnen naar de camera/voren dus niet richting Filter/Carb/Achterveer zoals jij dat nu hebt.

Hier is nog wel een foto van mij:

Ik vond de kop zo het best passen. Ik heb er wel over nagedacht hoor. Maar als je ook kijkt naar een std Ac kop, daarbij is het er rondom de kamer niet overal evenveel materiaal, dus niet vierkant, daarom dacht ik dat hij zo moest. Maar dan alsnog, de kamer is punt symmetrisch, dus zou het de koeling beinvloeden soms? En over die dip, die komt na de +- 20 Km p/u. Zal ook liggen aan de nog te slappe drukveer en wellicht de standaard poelies.

Heej ziet er stoer uit man, ik heb een BWs next (zelfde als spy alleen zonder spoilers en andere velgen).
Ik heb zaterdag avond een compleet Viper blok overgekocht met een airsal 70, 21 mm DO, Doppler krukas, MHR vario en power one kopelling.
We zijn er dit weekend mee bezig geweest, maar heb nieuwe membraamplaatjes en pakkingen nodig.
Ook zitten de viper voorvork, crosstuur en velgen erop.

Volgende week moet die gaan blazen, ik laat het weten ;)

Maak anders ook project pagina. Maar jou airsal is ovaal, mijne fluiters :D

Btw, die spoiler heb ik al verkocht, en de 3 kappen zijn dichtgeplamuurd.

Nog een plaatje vergeten ook

Attachments

• 6.JPG
    6.JPG
    56.5 KB · Views: 99
Last edited:
Die dip lag aan de koppakking en de ontsteking. Beide zijn fixet nu en het knalt nu echt als een malle. Dus daarbij hoort een filmpje.

Back