Airsal Rally Frame "racer"

He hallo,

Zat je profiel te bekijken en ineens zie ik een bekende pijp, ziet er goed uit hoor..

Die uitlaat had ik eerst op getunede hebo ng en was niet aan de grond te houden, dus kwa prestaties zal wel meevallen aangezien er ook met een evo 19 pk mee gescoord is ;)

Mzzls en succes.

jah. missg eens aan mijn vader meegeven naar het werk.
die kan hem dan laten uitdeuken, of ik moet het zelf eens met een hamertje 8P proberen
maar het heeft geen haast.

net nog ff n paar metertjes gereden, viel hij uit, choke erop loopt weer, valt weer uit. benzine weer op :(
maandag ff fixen. komt dan ook nieuwe olie: Metrakit Pro Race Full Synthetic olie.

filmpje kan niet ge-upload worden, wegens gebrek aan webspace

kleine update:
motorisch is nog nix veranderd.
uiterlijk is er een klein beetje veranderd: Fietsteller zit erop, en doet het alleen moet ik hem nog een beetje fatsoendelijk instellen, hij geeft aan dat ik als ik ermee loop al 25km/h ga 8P.

binnenkort komt ook mijn bewerkte originele carterdeksel erop. ben nog steeds aan het wachten op de revetjes en de veer om hem in elkaar te zetten.

ook ben ik aan het denken om hem in de volgende kleuren te spuiten en missg zelfs een rally LC kappenset aan te gaan schaffen.
zo moet hij dan ongeveer worden: (heb deze foto ergens van i-net gebruikt, hopelijk heeft de eigenaar van de foto er geen problemen mee, anders laat ff reply achter)
http://img61.exs.cx/img61/8165/0apriliarallylckeivet.jpg

Last edited:
Ik wil anders je filmpje wel uppen, ik heb zat space.
PM me maar!

Verders ziet het er HeeL netjes uit!!

Alleen wat je wel moet doen vind ik is 2 gelijken velgen en gin 2 verschillende.

succes verders!

vandaag weer update: SR WWW achtervelg gekauft en gemonteerd i.c.m. kenda 140/60/13 die er nog redelijk uitziet.

het ziet in een keer heel anders uit, en het rijdt wel fijner. velgen worden soon gespoten/gecoat.

Ook heb ik een fietsteller gemonteerd
uiterlijk ben ik nu best wel mee bezig, het blijft gewoon een Rally, alleen dan anders |(

Aantal plannen:
- Bewerkt Senda SM voorspatbordje
- Nightrider in/als achterlicht maken
- Uitlaat uitdeuken
- Kappen, frame, velgen spuiten
- Bewerkte originele carterdeksel
- Waterpomphuis polijsten
- Temp meter
- Iets van licht voor fixen
- Andere Achterremhevel Bevestiging
- Andere Handvatten

oop snel een mooie kleurcombinatie te vinden, en ik zal binnenkort nog s foto's proberen te regelen.
updates zullen wat langzamer volgen omdat ik nu savons aan mijn (straat) aerox bezig ben (blok reviseren en helemaal in orde/origineel maken)

MzzL

Back