Airsal Yamaha Spy

Stephan@Spy said:
Vraag ik het maar hier, moet je sproeier dan groter of kleiner na het 'tunen'? Ik heb er nu 100 in zitten, ik heb wel tijdelijk geen filter.

zonder filter rijden zou ik zoiezo niet doen maar als je het toch wil doen zal je een grotere moeten nemen. als je met een powerfilter wil gaan rijden terwijl je eerst een orginele had moet je ook groter in sproeiermaat.

Natuurlijk rokt die Airsal & Bidalot s1 :) Ik weet de prestatie's :W Wanneer ga je banken ?

//edit// En waarom staat mij naam niet tussen je mooi verhaaltje, slet! :*

Filmpje gaat hopelijk vandaag komen :D
Ik heb er al stukken mee gereden en het boekt echt als een malle, en de eerste autowheely is een feit.

Een recento foto dan maar :P

Filmpje waarschijnlijk vanavond, als dan de batterijen van de camera weer opgeladen zijn 8P

Attachments

• scooter in de zon.JPG
    scooter in de zon.JPG
    85.4 KB · Views: 463
Een updeet dan maar.

Ik ben bij 50cc.nl geweest, een erg fijne zaak trouwens.

Ik heb gekocht

Olie
Carterolie
Membraanplaatjes (Malossi carbon)
Rollen (58P)
Sproeiers

Ik heb ook nog van neo's ownage een ontsteking gekocht en een doppler filter
Ontsteking omdat ik mijn orginele kapot gemaakt had, deze maakt nu plaats voor een horizontale versie, die ik al aangepast heb.

Hier wat foto's van hoe die er nu bij staat, en het rijdt al aardig, zit nog wel wat te zwaar in de rollen, maar dat komt nog wel.

Attachments

• 10.JPG
    10.JPG
    82.8 KB · Views: 396
  • 9.JPG
    9.JPG
    119 KB · Views: 402
  • 8.JPG
    8.JPG
    85.3 KB · Views: 398
  • 7.JPG
    7.JPG
    86.9 KB · Views: 399
  • 6.JPG
    6.JPG
    72.6 KB · Views: 397
  • 5.JPG
    5.JPG
    83.9 KB · Views: 400
  • 4.JPG
    4.JPG
    78.1 KB · Views: 400
  • 3.JPG
    3.JPG
    92.5 KB · Views: 408
  • 2.JPG
    2.JPG
    82.9 KB · Views: 401
  • 1.JPG
    1.JPG
    86.6 KB · Views: 406
:) Beter even alle kappen erop fixen. Trouwens is het nog wel de Airsal cilinder die erop zit ? Want ik zie geen MPT op uitlaatpoort :D

En de Bidalot S1 8)

kijk daaar is me ex cilindertje weer.. :P
jammer dat ik er zelf nooit achter ben gekomen hoe goed ie @ verticaal (slider) doet..
mja ach ik weet in ieder geval dat ie blaast stephan :)

nog steeds leuk ding

Ja hij wil best toeren maken, zeker een leuke cilinder. En hij gaat maar niet kapot, je wilt echt niet weten hoe ik allemaal heb gereden met dit ding.

Back