This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Yamaha Spy LC


Nee is niet het zelfde.. Een rechtspruistuk is een stukje materiaal waar echt overna is gedacht, dus voor de juiste flow etc etc. Bij dat spruitstuk van jou steekt je carb half in je membraan Wat gewoon heel selcht is voor je flow. Daarom zeg ik: Beter je standaard spruitstuk erop Of een rechtspruitstukje
 
Er staat niet dat het slecht is voor je cilinder (geen idee waar je dat leest :? ) .Verder is een recht spruitstuk op zoon manier geconstruerd(mooi woord )dat de stroming v/h mengsel optimaal blijft.

EDIT/ik was behoorlijk te laat /EDIT
 
als ik me carb dus een stukje terugtrek zodat me carb niet helemaal in me membraan zit, geef je me dan een betere kans??
 
Originally posted by Cloak
als ik me carb dus een stukje terugtrek zodat me carb niet helemaal in me membraan zit, geef je me dan een betere kans??

Nee, helaas. Dit zijn ook dingen waar je echt niet op moet gaan besparen.. Stel het zou heel ff goed lopen (wat me sterk lijkt) en rijdt vrolijk 90digi ofzo en op eens trekt i SUPER valse lucht.. Dan krijg je een soort van gas blijven hangen effect! Weet niet of je daar zin in hebt? Ik heb mezelf ooit eens zwaar de tyfus in gereden omdat me gas bleef hangen
 
Ben nog zeker wel met dit project bezig, maar moest wachten op de coating op me velgen. En zit nog steeds te kutten met me spruitstuk!! want me carb komt tegen me frame aan.

Alleen deze honden hebben ook in me schroefdraad bij me voorwiel gespoten, nu heb ik dus problemen met die geweldige standaard bouten voor de schijfrem er in te draaien. Heb al 2 koppen van deze bouten dol gedraaid.

Ging gister zoeken voor een tap om deze schroefdraad er mooi en goed in te krijgen. Helaas deze was 26 euro !! dus nu laat ik het door een vriend doen JUST!!! dit gaat dinsdag gebeuren, bedankt he just!

hier nog wat foto's:







 
dit ziet er echt weer zeer leuk en mooi uit,
dit mag gezien worden.! aleen niet zo slim om dat stukje weg te halen wat was omcirkeld, is toch wel wat stevighied tegen de torsie. maar ja , suc6.
mzzl
 
Hier wat pics van me gespoten kapjes. Ik laat trouwens een stuk metaal bij lassen onder me voetplanken voor je weet maar nooit











Moet alleen nog een spruitstuk plaatje maken, waar ik dan een piaggo spruitstuk opzet. Hiermee kan ik zelf de bocht bepalen hoe het spruitstuk komt te staan.
 
He bas!
Hij wordt echt vet! Blij dat ik nou een beetje zie hoe het ermee staat. Wel relaxt dat het met die velg gelukt was, anders hadden we daar weer wat op moeten verzinnen
Die kappen zijn echt meesterlijk geworden, wie heeft ze nou gespoten? Had je zelf dat wit gespoten, of heb je hun twee kleuren laten spuiten?
Ik had in het begin echt zoiets van, dat wordt niks, maar je bent echt lekker bezig:#
Heb je hem al gestart? Of er al mee gereden? Ik ga binnenkort denk ik ook maar weer opzoek naar een straatcilindertje, kunnen we een beetje 'vlammen' tegen elkaar!
Ik spreek je binnenkort wel weer, groetjes!

Als je trouwens van die verkleuring van je demper af wilt, kun je van dat carbon 'look a like' folie halen bij stickerzaken. Weet niet of het mooi wordt, maar het kost niet veel geloof ik!
Of je haalt die kevlarzooi eraf en je polijst het onderliggende aluminium.
 
Leuke sleutelruimte

Ding word al mooi, maar er is 1 ding dat ik niet snap....
Waarom een Mina hor. LC DD blok eronder leggen als je met zo'n setup gaat rijden :?
 
Ja zeker wel relaxed van me voor velg, anders gingen er echt klapjes vallen bij die gasten. Ik hoop eigenlijk dat het na een paar keer rijden gewoon mee verkleurd, maar zo niet ga ik wel ff kijken naar zo'n sticker.

moet wel nog een paar dingentjes gebeuren:

*me voor wiel heeft nog speling, dit moet ik opvullen met ringetjes of een buisje.

*spruitstuk fixen, komt een piaggo spruitstuk op met een mina plaatje (zelfmaken). Dan komt de carb onder een betere bocht te liggen.

* me schijfrem loopt een beetje aan tegen me klauw, of dit nou aan me schijf of klauw ligt weet ik niet, moet dus een mm bij me klauw weg feilen.

maar hij fonkt al wel lekker

Weet trouwens iemand op welke kleur draad me kosoteller moet worden aangesloten?? Bij een earox is dit de bruine (volgens mij) maar is dat het zelfde bij een spy?
 
Het is nu winter dus wil gewoon ff relaxed rond rijden. Maar als het lente is dan ga ik voor de echte shit. Dan las ik er ook een earox ophanging op en wordt het frame extra verstevigd.

Dan koop ik wel een snorbrommer voor het strand
 
he Bas!
ga deze week (als ik bij de draaibanken terecht kan) nog wat bussen van alu draaien voor het opvullen van de ruimte bij Chiel zijn voorwiel. Als je mij nou de maten doorgeeft van het busje dat je als opvulling nodig hebt, dan draai ik er ook even een voor jou!
Goed plan of niet? Ik hoor het wel van je!
Groetjes
p.s. Hoop wel dat het deze week nog lukt, anders zit er weer twee weken kerstvakantie tussen
 
Wel een hele relaxte sleutelruimte trouwens damnnn! Is dat nou de sr van Tom op de achtergrond? Blaast die nou al een beetje, nee zeker
Het is AEROX trouwens en niet EAROX Bas!
 
Sorry just EAROX ..... nee om wat voor reden ook komt er benzine achter ze zuiger zeg maar bij de krukas....daardoor als je af en toe kicked klemt het meteen (want bezine kan niet kleiner gedrukt worden dan het al is) beetje vaag, want ze vacuum pomp werkt goed, de carb doet het goed....tja geen idee misschien het wat te maken met z'n powerbox.

maar zeker wel grote ruimte he wel kut wordt binnekort weer verhuurd dus we moeten denk ik half januari daar weg, hoop dat ik dan wel klaar ben
 
De pics komen er aan. Ben nu bezig met stickers te ontewerpen ....maar voordat ik de kappen er op zet moet eerst alles motorisch en electrisch werken..onderandere me koso teller

maar het komt er aan. Zet binnenkort ook me ontwerp v/d stickers er op.