This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

- Xtreme Dragster 180cc NX -

hey, ik stond vrijdagaaf bij fred met jullie te praten(weet je wie ik ben) Hebben jullie een deadline of kijken jullie gewoon wanneer het klaar is? Ik wil de eerste keer dat jullie sprinten wel naast jullie staan. Ik zal de dragster niet bijhouden maar tgaat om het idee

gr
 
Hey man, ik weet wel wie je bent

maar we hebben geen deadline. we willen hem gewoon zo snel mogelijk af hebben zonder erg te haasten . Maar sprinten tegen een andere 180'er is natuurlijk wel de bedoeling... waar woon je eigenlijk? voeg me anders ff toe op msn. kenneth_p@versatel.nl

Vanavond trouwens updates over hget frame gedeelte. daar mag ook wel eens wat aandacht aan besteed worden. dus fotos volgen vanavond.
 
Vandaag weer een avondje gesleuteld. Hierdoor hebben we een hoop nieuwe plannen. De volgende plannen gaan al uitgevoerd worden komende 2 weken:

-Binnenkappen, Tankdop en voorvork worden geairbrushed in hetzelfde design als de huidige geairbrushde dingen.
- Frame gaat verchroomd worden Tenzij het veel te duur is. dan word hij zwart gepoedercoat.
- Remklauwen worden verchroomd
- Aim Mychron3 toeren/temp meter
- Stage 6 chromen voetsteunen
- Stage 6 chromen remhevels
- Stage 6 CarbonLook rempotdeksels
- Een hoop andere kleine prut

Hier volgen wat foto's van vandaag dan.

Het Frame dat dus verchroomd/gepoedercoat gaat worden.




Het voorvorkje dat er zeer zielig bij ligt.


Pm-Tuning Treeplankjes.


Remschijf voor (de kleine) + achter (de grote).


Frame plaatje en voorvork plaatje.


Bitubo Vering voor+achter.


2 Echte Carbon kapjes.


Helaas geen foto kunnen maken van de kop want deze is bij fred motoren.

Zoals ik al zei gaan we vrijdag het blokje ophalen en het een beetje in elkaar zetten voor zover het kan. Volgende week dinsdag zullen we hier aan gaan werken. Dan zullen er dus ook weer foto's volgen.
 
We zitten er trouwens ook aan te denken om een speciaal artikel in duitsland te bestellen. kost wel 250 euro maar spreekt ons zeer aan. Dit artikel zorgt voor stabilisatie bij die hoge snelheden. Wat vinden jullie er van? onzin of zou het wel nuttig zijn?

Dit is dat artikel dus. achter komt hij aan de velg en voor komt hij aan de uitlaat ophanging.


Carbon fibre cockpit windschermpje


En het Tellertje wat er dus ook op komt.
 

Draait dat achterste ding gewoon mee aan de velg zegmaar? Denk wel dat het effect zal hebben ja.. anders zou je goed gek zijn om er zo'n prijs aan te geven terwijl het nutteloos zou zijn enja dat soort details en veiligheidsaspecten maakt het project 'pro'
 
Ja dat leek mij dus ook. Achter zit er gewoon een lager in. je wielbouten gaan dus via dat ding je wiel in.
 
ik ben net bij tho geweest van fred motoren en heb je cilinder kop in mijn handen gehad 1 woord : BRUUT echt fucking gruwelijke kop heel mooi suc6 verder met je project ik blijf hem volgen
 
ik veronderstel dat het de bedoeling is dat met die stabilisator een 2de achterveer wordt gemonteerd ? zo ja doen , zo nee, niet doen want dna heeft het geen enkele zin ..

Wat ik je kan aanraden gezien de dragsters hetzelfde zwabber subframe hebben als de runners 180 , verwijder de silentblocks vna het blok en laat stalen bussen maken , ik heb ermee geëwperimenteerd en de wegligging is er 300% op vooruit gegaan en geen scheef zakkende toestanden meer !
 
ziet er goed uit man ik zag hem ook al op scooter freaks, daar moet je alleen nog ff een reactie topic aan maken
 
Aangezien jullie PM's niet beantwoorden, kan je zo maar ene Piaggio 180 cc blok eronder hangen? En dat past ook met die veer op het frame??
 
mooi spul zo deze word hopelijk niet onder het motto van ''Vroemmm bitch ga aan de kant,ik heb een 180cc'' zekers leuk zo,is eens wat anders dan een 70cc
 
Aangezien jullie PM's niet beantwoorden, kan je zo maar ene Piaggio 180 cc blok eronder hangen? En dat past ook met die veer op het frame??

Wat denk je zelf? onder een 180 Dragster kan je heel goed een 180 blok hangen ja...:L