XboX 360

Status
Not open for further replies.
Damn ook hier een kapotte 360. Morgen maar ff bellen dus. Hoe regel ik dat het snelste? Gewoon klantenservice bellen en dan kan ik em opsturen ofzo?

Beetje laat mgoed :z

Klantenservice bellen, zij noteren jouw gegevens en er wordt een mailtje naar jou verzonden met een UPS ticket erin. Deze moet je ff downloaden en uitprinten. Vervolgens bel je UPS om een afspraak te maken wanneer het pakketje kan worden opgehaald. Je moet hem dus zelf inpakken voor verzending. Ik belde rond 12:00 naar UPS en om 14:00 stond de beste man al voor de deur. :W Vervolgens krijg je een mailtje wanneer hij wordt verzonden en meestal heb je hem een dag later in huis.
 
Zo m'n xbox werkt weer beter als 1st.
Nieuw lensje er in nieuwste firmware er op.
Alleen ja in de spellen van EA zit gewoon een fout:
DEF JAM ICON & NBA STREEt.
Die moet je er nie in doen want kan zijn dat ze je lens beetje slopen
 
De lente update is te downloaden !

Je kan nu dus msn en met je msn contactpersonen, en Instant Messengen (zelfde als msn en) met je xbox 360 Friends, op je xbox 360 :D

Heb het net ff geprobeerd met een usb toetsenbord in m'n 360, en t werkt nog best aardig ook :)
 
Enige nadeel is dat ik niet met me hotmail account op msn kan. Xbox Heeft me xbox aan me pc's email adres gekoppelt dus kan niet met me eigen msn online. Zwaar fucked up want ik zat er echt op te wachten.

Nu zijn er paar mensen bezig met het uitzoeken hiervan hopelijk kan ik dus snel msn op me xbox want dit is zwaar ***
 
Ja same hier, mn gamertag zit aan mn andere mail vast, niet de mail die ik voor msn gebruik.

erg slordig van microsoft dat je niet gewoon zelf je mailadress kunt invullen die je wilt gebruiken.
 
Nog erger, je kan je mail waaraan je GT gekoppeld is NIET veranderen, al bel je de hulpdienst ofzo, het kan nu niet nooit niet veranderd worden ....
 
ik heb m'n goeie hotmail adres dus ik kan nu gewoon msn'en op de 360 :)

en er zit ook een nieuwe instelling voor de vga kabel, ziet er 2x zo mooi uit, vooral in films. en backups doen het ook nog gewoon, dus helemaal oké.
 
Welke instellingen dan voor vga?

ik heb alleen gezien dat je nu kunt kiezen voor widescreen of niet ( wat wel handig is aangezien ik 19" widescreen heb en op 1280x1024 run)
 
Beetje laat mgoed :z

Klantenservice bellen, zij noteren jouw gegevens en er wordt een mailtje naar jou verzonden met een UPS ticket erin. Deze moet je ff downloaden en uitprinten. Vervolgens bel je UPS om een afspraak te maken wanneer het pakketje kan worden opgehaald. Je moet hem dus zelf inpakken voor verzending. Ik belde rond 12:00 naar UPS en om 14:00 stond de beste man al voor de deur. :W Vervolgens krijg je een mailtje wanneer hij wordt verzonden en meestal heb je hem een dag later in huis.

Thx, gedaan en geen mailtje gehad maar toch ding binnen 8 werkdagen weer terug. Top service! :W
 
Iemand al die nieuwe demo van forza motorsports gecheckt.

Gameplay vind ik wel vet, Maar die gfx. het is niet mooier dan pgr 3 terwijl die al meer dan 1 jaar oud is. Dit valt me erg tegen.

Ik vind zelf GFX erg belangrijk en nu zit ik te twijfelen om hem te kopen.
Ff w8ten op een demo van de nieuwe colin mc rea en dan maar de overweging maken van welke ik ga kopen
 
Ga em nu ff downloaden.

Ik wil trouwens muziek die op me pc staat op me xbox luisteren, nu werkte dat normaal met windows media connect, maar nu moet dat met Zune. Ik krijg het niet geinstalleerd. Iemand anders wel? www.xbox.com/pcsetup
 
Iemand al die nieuwe demo van forza motorsports gecheckt.

Gameplay vind ik wel vet, Maar die gfx. het is niet mooier dan pgr 3 terwijl die al meer dan 1 jaar oud is. Dit valt me erg tegen.

Ik vind zelf GFX erg belangrijk en nu zit ik te twijfelen om hem te kopen.
Ff w8ten op een demo van de nieuwe colin mc rea en dan maar de overweging maken van welke ik ga kopen

GFX vind ik neit super belangrijk.
Als een game maar lekker speelt en een hoge replay waarde heeft.
Dan ben ik er eerder te vreden over dan super mooi GFX en slechte gameplay
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top