XboX 360

Status
Not open for further replies.
Forza 2 ziet super uit, de HDRI is iets teveel ja, maar het blijft echt vet om te zien:)

En het rijd gewoon SUBLIEM dus boeiend:p

Iemand hier die C&C3 heeft toevallig? zoja dan laat me iets weten:p spelenwe eens een potje.

Gamertag is nog altijd Lycorda
 
Eey lycorda hoe kan je nou met een vriend C&C online samen spelen. Want als ik met iemand wil spelen wordt ik gewoon bij een willekeurig iemand neergepleurd.
 
Forza 2 ziet er inderdaad echt super mooi uit en het rijd ook nog wel relaxt met het stuurtje:).

Laat maar komen dat complete spel:D
 
Eey lycorda hoe kan je nou met een vriend C&C online samen spelen. Want als ik met iemand wil spelen wordt ik gewoon bij een willekeurig iemand neergepleurd.

Erhm..wacht dat is een goede, hadk nog niet over nagedacht:p...kun je niet gewoon iemand uitnodigen ofzo?
 
Ik wil over 2 weken een xbox gaan kopen, zo'n pakket met 2 controllers, oplader en afstandsbediening en nog iets dacht ik.
In de winkel was ie 449 euro, weten jullie geen site waar ie goedkoper is?
 
Jawel joh :D

Tieves veel geld maar wil hem nu al zolang hebben, moet er toch maar aan gaan geloven denk.
 
Haha, ken t gevoel :)

Ik heb mijne nu een jaar en een kwartaal ofzo, en nog geen moment spijt van gehad :)

En al helemaal niet als straks Forza 2, GTA IV en Halo 3 uitkomen :W
 
En niet te vergeten assasins creed! Die wordt ook echt ontzettend dope!
Btw. als iemand nog een xbox 360 in de verkoop heeft, hoef er geen games bij. Wel liefst 1 met een hd. Greetz Jp
 
Forza 2 is idd tof :) Met het stuurtje ook goed te doen. Zal er ook ooit F1 op de 360 uitkomen?
 
Forza 2 is idd tof :) Met het stuurtje ook goed te doen. Zal er ook ooit F1 op de 360 uitkomen?

En f1 niet aangezien sony hiervan de licentie's heeft. Ik vind het wel leuk een f1 spel maar lig er niet wakker van als het er niet komt.

Er zou wel een A1 spel kunnen komen aangezien niemand daarvan een licentie heeft.

Dus zou ik zeggen Microsoft aankopen die shit
 
Hype is minder van de A1. Ik zou in ieder geval een A1 game laten staan. Maar een F1 game zou ik wel pakken.
 
Ja idd, niemand kent dat A1 gebeuren. En ze zijn forza2 zo aan het hypen, dat ze echt geen geld gaan stoppen in nog een racegame.
 
Alleen de versie die via crackdown gedownload wordt is vertraagd aangezien er iets fout zit met die download. Degene die een key hebben gewonnen kunnen wel gewoon spelen.

Maar het is mooi kut, aangezien ik net wilde gaan downloaden om een fraaie pot online te kunnen knallen. Ach we zien wel wanneer hij komt. Hopelijk staat hij er morgen gewoon op!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top