XboX 360

Status
Not open for further replies.
Ik bied de 360 niet aan, me broertje doet het. De 360 is namelijk van hem. Dus ik bemoei me er niet mee. Ik vind alles prima, zolang er maar een console in ons huis rust ;) Ik denk trouwens dat mijn broertje de PS3 wil kopen...
 
Wii zou ik niet aanraden, leuk voor even, maar daarna valt het tegen vind ik zelf..beetje opgefokte gamecube:p

360 blijft lekker, kheb nu HD beeld en dat is me toch ff opper geil, damn:love:
 
Wat wil je er allemaal op gaan zetten..
Save games ja...

af en toe een demotje .. maarjaa die raken ook vervelend dan gooi je die er weer af..
en muziek komt er allemaal niet op.. dan zet ik me pc wel ff aan ..
 
Mensen ik heb een probleempje met mijn copy van def jam icon.
Als ik bepaalde opdrachten wil doen loopt ie vast en geeft aan dat de schijf vies.

De schijf is compleet schoon.
Bij andere games heb ik nergens last van
 
Ik heb daar ook last van bij mijn FIFA07' spel op de 360. Hij stopt er opeens mee en zegt dan dat de disc vies is. Wat niet het geval is.
 
Zooo dat word vet !

Daar zal PS3 echt niet tegen op dan hoor .. als dat echt werkelijkheid word!
 
Owjo Owjo :p

Die nieuwe game-modus van gears of war is me toch een partij bruusk.
Wat een actie en spanning zit er nu in. eerst moest je al goed samen werken. Maar nu als niemand dat doet verlies je echt teveel.

Gisteren ook met een potje van 3 matches. Tot 280 punten meer dan 70 kills :p En ernaa een potje gewonnen met 4 punten verschil wat een spanning was dat.

teammate schot de laaste seconde´s een boomshot tussen 4 man in. Dus allemaal dood daarna plek overgenomen en wij gewonnen. We gingen kapot
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top