XboX 360

Status
Not open for further replies.
haha, ja dat is vet spannend.
Is ook de enige reden waarom ik sinds weken weer GoW heb aangeraakt, en GRAW2 heb laten liggen:p
 
Ik denk dat m'n xbox aan het kapot gaan is.
Want nu speelt hij NBA STREET HOME COURT ook al niet meer af :S
Constant zeuren dat de cd vies is of beschadigd, maar dat is helemaal niet.
Echt fucked up, al een cleaning disc in de xbox gestopt en nog werkt het niet.
 
Microsoft geeft fouten Xbox toe

HILVERSUM - Microsoft geeft toe dat de Xbox 360 krassen kan maken op spel cd's en dvd's. Het computerconcern heeft dat in een persverklaring aan het consumentenprogramma Kassa geschreven. Het Vara-programma heeft dat zaterdag bekendgemaakt.

Kassa zegt inmiddels ongeveer duizend klachten te hebben ontvangen van mensen van wie de spelletjes spontaan zijn bekrast door de Xbox. Ook uit eigen tests van het programma bleek dat de Xbox 360 schijfjes beschadigt. In de dvd-speler zou een aantal kleine stootkussentjes ontbreken, waardoor de schijf tegen de lens kan aanbotsen.

Volgens Kassa is het een doorbraak dat Microsoft de fout toegeeft. Maandenlang werd gezegd dat het de eigen schuld van de gamers was. Het bedrijf beweerde dat de box geen beschadigingen op de spelletjes kon veroorzaken, zolang die stabiel was geplaatst. Nu laat Microsoft weten dat ,,als gevolg van regelmatig gebruik het mogelijk is dat er krassen op de discs kunnen ontstaan.''

Welke gevolgen de verklaring van Microsoft heeft is nog niet duidelijk. Uit gegevens, waarover Kassa beschikt, zou blijken dat het wereldwijd om een serie van ongeveer 1 à 2 miljoen Xboxen gaat.

Microsoft is voorlopig niet van plan de consoles terug te halen, maar belooft de Nederlandse gebruikers wel te helpen met het probleem. Gedupeerden kunnen contact opnemen met het concern.



bron: http://www.eindhovensdagblad.nl/edeconomie/article1312102.ece
 
Ja had het al gezien op tweakers dat microsoft het toe gaf.

Mijn XBOX 360 is aan het overlijden helaas.
Hij speelt steeds minder af :S
Zonder een fatsoenlijke reden, de dvd is schoon.
Geen krassen,etc.

Maakt nie uit of het copy of origineel is.
Hij speelt het 10minuten en dan vast :S
 
Ja had het al gezien op tweakers dat microsoft het toe gaf.

Mijn XBOX 360 is aan het overlijden helaas.
Hij speelt steeds minder af :S
Zonder een fatsoenlijke reden, de dvd is schoon.
Geen krassen,etc.

Maakt nie uit of het copy of origineel is.
Hij speelt het 10minuten en dan vast :S

Hier heb ik gelukkig (nog) geen last van:)
 
Mooi, dat van kassa:)
Kga ze nu opbellen, kijken of ikeen nieuwe GRAW2 kan krijgen (heb er dikke krassen in waardoor ik de singleplayer niet meer kan, en bij meerdere MP maps hangt ie vast bij het laden...)
 
Ik heb m ook weer thuis staan, mijn doosje.

Wel grappig, 8 dagen na verzending krijg ik een mail dat hij in goede staat is ontvangen, half uur later is al hij gemaakt en verzonden. De dag daarop ligt hij thuis op te wachten. :p
 
Dat hebben ze echt goed geregeld bij Microsoft!!! Daar kan Sony nog wat van leren. Slecht marketingbeleid van Sony naar mijn mening...
 
Ik heb m ook weer thuis staan, mijn doosje.

Wel grappig, 8 dagen na verzending krijg ik een mail dat hij in goede staat is ontvangen, half uur later is al hij gemaakt en verzonden. De dag daarop ligt hij thuis op te wachten. :p

Heb jij je eigen Xbox weer terug gekregen dan? Ik kreeg een andere terug.
 
Heb jij je eigen Xbox weer terug gekregen dan? Ik kreeg een andere terug.

Das altijd zo, je krijgt altijd een gefixte van iemand anders terug ;)

Als jouwe aankomt, gooien ze een gefixte jou kant op, en gaan ze jouwe maken voor de volgende patient :p
 
Hier vandaag ook weer de xbox terug, een nieuwe. prima geregeld, en dat binnen 2 weken :) het is kut dat ie stuk ging, maar de service is uitstekend.
 
Ik moet zeggen, ik heb er totaal niet op gelet. Ik ben vergeten het serienummer te noteren van mijn eigen doosje. Maar hij zag er als nieuw uit, nergens een krasje/stofje te bekennen. Doet het weer prima. :)
 
Damn ook hier een kapotte 360. Morgen maar ff bellen dus. Hoe regel ik dat het snelste? Gewoon klantenservice bellen en dan kan ik em opsturen ofzo?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top