Dus je hebt verder niets aan hoefen passen? Hij werkt uit zichzelf dan gewoon weer?
(uiteraard een beetje schoonmaken)
Maar je HDD word niet geblokkeerd toch ? Want als ik het goed begrijp kan je als je een nieuwe xbox koopt gewoon je oude HDD erop zetten ?
Ik denk niet dat ze bv over een week minder gaan checken , alleen omdat NU MW2 en Forza3 uit zijn hoor..
De ban checks gaan gewoon altijd door, dus gewoon doen en anders lekker offline blijven spelen..
Je kan natuurlijk ook gewoon een Arcade kopen voor 150 euro ofzo, en dan je hddtje enzo overzetten
Ik was ook geband, gister dus maar elite besteld met modern warfare 2 op bol.com. Ben ik de postbode misgelopen, godverdomme nog een dag wachten
ik heb de mijne gisteren besteld en de postbode was er net.
dus ik ga zo weer online.
heb ook assasins creed 2 gedownload en die kan ik op de 'oude' xbox spelen maar ik moet eerst weer een activatie dvd branden voor het wave 4 spel maar me dual layers zijn op.
zat net ff te kijken welke consoles ik hier heb staan maar het gaat nergens over.
sega megadrive 2
nintendo 64
nintendo wii
xbox
xbox 360
xbox 360 elite
terwijl ik praktisch nooit game.. alleen is het de laatste maand weer een beetje begonnen.