Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Vandaag een nieuwe tv aangeschaft.
Een Samsung 430 Hd Ready...

Allemaal leuk en wel, helder beeld enzo...
Helaas heeft mijn xbox geen HDMI dus moet deze via componenten kabel.
Het beeld is nogal slecht vind ik, vrij hoekerig...

Is daar een oplossing voor(buiten een nieuwe xdoos aan te schaffen MET HDMI)???

Die component/hdmi maakte bij mijn fullhd geen reet uit.

Ah minder, hoe moet ik dat bannen zien. dat je alleen niet online kan (zoals dat lijstje) of kan je je xbox totaal niet meer gebruiken?

Online is dan afgelopen. Verder kun je gewoon je xbox gebruiken.

Idd, zodra je wilt inloggen krijg je bericht dat het systeem gebanned is, voor de veiligheid en bescherming van andere....
Bullshit dus.........
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat zijn de grootste verschillen tussen componenten en hdmi???
Sommige zeggen dat het te verwaarlozen is, en sommige vinden het een wereld van verschil....

Ga alleen voor updates even snel online en dan kak ik de kabel er weer uit :P

En juist in die updates kunnen ze je eruit gooien...

Probleem met het slechte beeld is trouwens opgelost...
Was vergeten het schuifje van tv naar hdtv te zetten ;) beetje dom dus....

Zit te twijfelen om een nieuwe xbox aan te schaffen voor online, of een ps3 en dan meteen toetsenbord enzo erbij, zodat ik op de tv kan internetten :)

Inderdaad, het past in de amerikaanse markt maar in europa is dat spul echt overbodig.
Alsof je gaat twitteren "kga nu een spel spelen", hoe triest ben je dan 8P

En juist in die updates kunnen ze je eruit gooien...

Probleem met het slechte beeld is trouwens opgelost...
Was vergeten het schuifje van tv naar hdtv te zetten ;) beetje dom dus....

Zit te twijfelen om een nieuwe xbox aan te schaffen voor online, of een ps3 en dan meteen toetsenbord enzo erbij, zodat ik op de tv kan internetten :)

Nou ik doe het al jaren zo, en nog steeds niet gebanned :P

Hier even een reply op het NAT verhaal.
Ik heb echt geen idee hoe het werkt met modem/routers etc. Zelf weet ik alleen hoe ik in de router moet komen en wist ik niet dat je ook in het modem kunt.

Ik dacht zelf dat alleen je ISP je modem kan instellen aangezien die vaak van hun is?

Nee hoor, modem is vaak ook toegankelijk alleen er zijn ISP's die er wachtwoorden op zetten die je niet weet. En je modem staat gewoon bij jou in huis hoor ;)

Ik ben al in mijn modem geweest en heb daar via port forwarding mijn poorten naar de xbox open gezet en Upnp ge-enabled. Alles staat open en nog is hij moderate. Af en toe word ik er een beetje zielig van, die omslachtigheid.

Ik heb wel vaker dat ik niet bij een party kan joinen of dat ik er gewoon ineens uitgegooid word, super irritant.

Status
Not open for further replies.
Back