Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Of je zeurt niet om 60 euro per maand ofzo. 1 avondje goed stappen en je geeft meer uit:P
Maar ok heel dit financiele gedoe is BORING.

Terug ontopic: games en zo!

Nieuwe info ivm bans:

Your Banned 360:
* Cannot go on Xbox Live
* Cannot install games to the HDD
* Cannot use Windows Media Centre extender
* Cannot be used to get achievements from backups without corrupting your profile

Lekker dan, gaan ze alles corrupten:P

Nieuwe info?? Je console word geband, dit betekent dat je niet meer op xbox live er mee kan. Tevens kan je geen spellen meer instaleren op je hdd, als je je hdd overzet op een nieuwe console is die gewoon weer volledig bruikbaar. Verder kan je gewoon offline spelen op je gebande xbox, archievements die je heb behaald nadat je console geband is en je zet je gamertag over op een nieuwe console tellen ze dus niet mee... Je gamertag word dus niet geband, gewoon overzetten en verder spelen.

Zelf vandaag ook geband btw, heb nu een elite mw2 pack besteld. Gebruik me gebande console lekker voor offline games en me elite gewoon origineel voor de spellen die ik echt de moeite waard vind om te kopen.

Maar je HDD word niet geblokkeerd toch ? Want als ik het goed begrijp kan je als je een nieuwe xbox koopt gewoon je oude HDD erop zetten ? :)

Zo, Xbox 360 van broertje uit elkaar gesloopt, tyfus standaard X-clamps verwijderd, gaten geboort en op een normale manier vast geschroeft. RROD weg en hij werkt weer! :)

Weet iemand tot hoelang de ban-wave gaat duren ? :+ :D

MW2 vraagt om internetkabel in me xdoos :W

Het heeft totaal geen nut wat je nu doet... Maarja als je via een andere manier wilt weten of je xbox gebanned is vraag je via xbox.com een repair aan met jou serie nr. Als je xbox gebanned is krijg je dat te zien en kan je het niet aanvragen.

Het heeft totaal geen nut wat je nu doet... Maarja als je via een andere manier wilt weten of je xbox gebanned is vraag je via xbox.com een repair aan met jou serie nr. Als je xbox gebanned is krijg je dat te zien en kan je het niet aanvragen.

Hmm, gewoon voor de zekerheid :) Want nu zijn ze extra aan het controleren en over een weekje heb ik misschien minder kans op een ban. Is even wat moeite maar bespaard me een hoop doekoes :+

Maar kan hem nog aanvragen dus hij is als het goed is niet gebanned.

Je zit er echt mee he.

Als je zo graag online wilt gamen koop je lekker een originele xbox, je plaatst nu zon 5 berichten per dag die gerelateerd zijn aan het bannen van je xbox.. je koos er zelf voor om hem om te laten bouwen dus niet gaan zeuren nu

Status
Not open for further replies.
Back