Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Wesley ben jij soms bang dat je een verborgen straal antenne in je X360 hebt, en dat ze op het kantoor van Xbox jou zitten te monitoren wat je doet?

Jeps, dat is toch de "nieuwste" ?
Wou eerst Rise of a Ninja hebben, maar deze leek me leuker :W

Tegen elkaar kan....

Als me xbox niet gebanned word :D

Ik ben vanavond gebanned. Altijd stealth games gespeeld (sowieso amper gedownloade games gespeeld), fw 1.6 en nooit iets voor de retail datum gespeeld...... :(.

Ik ben vanavond gebanned. Altijd stealth games gespeeld (sowieso amper gedownloade games gespeeld), fw 1.6 en nooit iets voor de retail datum gespeeld...... :(.

ken het probleem

maar nieuwe elite is binnen en houd deze gewoon legaal :P

vanavond ff lekker beetje MW2 spelen-:- ben toch al gebanned :P

Ik heb er ook zo vaak aan zitten denken om hem om te bouwen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb :)

Ik koop toch alleen maar goeie games, en heb een x aantal kut games van mn broeder xD

ik vermaak me ook wel zonder 824758245 spellen ;)

2 maatjes van mij zijn ook vandaag gebanned. Een daarvan had net 2 weken een nieuwe elite.

Diegene die nu ook gebanned zijn, speelden jullie forza3 gekopieerd?

Ik die gozer van die Elite nog origneel ?
Als hij omgebouwd is, is het logisch als hij gebanned is..

Doen ze niet zomaar.

Nee allemaal omgebouwd, maar 3 daarvan speelden forza3. Ik niet want ik vind het een zaad spel en ik ben niet gebanned.

Mja wel een geinig argument over dat de spellen geen 60 euro waard zijn, als het je dan al zo weinig uit maakt, dan kan je net zo goed wachten tot het een classic is (platinum heet het bij Playstation, weet niet precies bij Xbox) en dan kun je hem dan oppikken voor 2 tientjes of minder...

Status
Not open for further replies.
Back