Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Ik kan toch gewoon wel offline spelen of niet ?
Want ik las dat er ook wat gasten waren die een ban hebben gekregen en die live hebben :)

Maar dat lijkt me sterk, want gaan ze via de stroomkabel je xdoos bannen ? :+

Ook al is het goedkoper, ik vind het al dat gedoe niet waard. Zeker met een spel als CoD:MW2.

Kun je die 2 tot 3 weken niet online spelen omdat je bang moet zijn voor een ban, lekker dan:P

Maar ok iedereen heeft zijn eigen motivatie uiteraard.

De reden dat ik ombouwde was:

Er komen zoveel dikke titels uit dit jaar, waaronder MW2, die koop ik ook orgineel. Maar ik had gewoon geen zin om voor de games die ik wou / wil hebben 60eu neer te dokken :P

Maar nu baal ik er wel een beetje van, maar spel gewoon lekker me season play uit van Forza 3 (20% :P). Moet er alleen wel eerst achter komen of ik gewoon offline kan spelen :+

Als ik word gebanned haal ik een nieuwe xdoos en dan lekker orgineel spelen :W Eerst op je bek gaan voor dat je verstandig word zeg ik dan maar :+

Ik hoop dat elke gamer met gekopieerde games gebanned worden, als je een idee hebt wat gamers zichzelf aan doen door alles te downloaden. De grens is nu bijna bereikt en dan spelen we alleen nog dertien in een dozijn games die simpel in elkaar gedraaid zijn.

En als je zegt dat het je te duur is, dan moet je lekker wachten tot het een budgettitel wordt en je het wel kunt bestellen, als je geen geld hebt kun je nou eenmaal minder luxeartikelen kopen.

Ik zeg niet dat ik een heilige ben met alles legaal doen, maar ik zou het gewoon zonde vinden als we de AAA titels moeten missen omdat er zo enorm gekopieerd wordt.

(In de Iphone apple store wordt volgens tweakers 95% van alle betaalde Apps illegaal gedownload!)

Mja...

Ik vind die 60 eur per game gewoon veel te veel. Daar zit echt heel veel marge op. Als een nieuwe game naar zo'n 40 eur gaat dan koop ik ze wel. Heeft voor mij verder niks te maken dat ik het geld er niet voor heb vind het het alleen niet waard.

Dat vond ik dus ook, voor Forza 3 en MW2 heb ik het zoiezo over. :)

Maar zoals Tekken of FIFA heb ik zoiezo, iets te veel van het goede. Maar dat is persoonlijk bij iedereen denk ik zo.

Maar kan ik kan toch gewoon offline gamen ? (Internet kabel is er al uit)

Maar Nick, hebben ze het tot nu toe ook niet weten te overleven?

Het illegaal kopieren van spellen, cd's etc etc word gewoon al jaaaaaaaren gedaan..

Als ze er echt van in de shit zouden komen was dat DENK IK ook allang gebeurd hoor :X

Dat vond ik dus ook, voor Forza 3 en MW2 heb ik het zoiezo over. :)

Maar zoals Tekken of FIFA heb ik zoiezo, iets te veel van het goede. Maar dat is persoonlijk bij iedereen denk ik zo.

Maar kan ik kan toch gewoon offline gamen ? (Internet kabel is er al uit)
Nee ze hebben een mannetje gestuurd die zit nu in je kast verstopt te wachten tot je gaat gamen en dan banned hij je van Live :!

Ik las op Kotaku.com laast ook ergens dat steeds meer developers de DS en PSP links laten liggen omdat die ziekveel worden geplaagd door piraterij. Vandaar dat er bijna alleen kiddie games voor uitkomen ( Ouders kopen die dan voor hun kinderen, en ouders doen minder aan piraterij ).

De PC markt is qua games ook finaal ingestort, of zit vast aan vervelende systemen zoals gamespy accounts en steam.

Dat duurt ook niet lang meer, als wij kids hebben doen wij het ook..
de ouders van nu weten helaas niet hoe t werkt, dus doen ze t legaal :P

Als ze je willen bannen doen ze dat toch wel als ze weten dat het niet pluis is.
Ze bannen gewoon je Console serie nummer zodat je niet meer online kan.

en logies! En jammer als je een omgebouwde xbox is geband en je moet een nieuwe kopen.
Heb je een legale xbox maar geen legale spelen.. Dus moet je weer het risico gaan nemen of orginele spelen gaan kopen.

Mwah heb maar 6 illegale spellen en 15 orginele dus zo erg is het niet :P

20eu ombouwen
+/- 20eu aan de spellen

Dus valt wel mee, ga vanavond eens me xdoos aanzetten en kijken wat er gebeurd...
Jammer als ik word gebanned, gelijk een goede reden om een elite te kopen :D :+

Edit

Xbox aangezet niks aan de hand, zal het pas zien als ik me internet kabel in erin douw..

Kan weer werken aan me forza verslaving :D

Last edited:
Nieuwe xbox kost 160€ (arcade)

Tel uit je verlies wat je dus gemaakt heb.
En illegale spelen speel je toch vaak maar een paar keer en dan kijk je er ook niet meer naar om omdat je een paar spelen heb die je alleen maar speelt.
Ik ga het risico daar niet voor lopen om dan weer minimaal 160€ te gaan uitgeven en met een gebande xbox te zitten.

mjah als je goed zoekt, zijn ze veel goedkoper te vinden...

omgebouwd is :W, helemaal op de xbox.... koop orgineel wel op de ps3 :P

De arcade is is al te vinden voor 159,- en ik betaal er 130,- voor als ik hem bij me ma haal :+

Maar heb de illegale spellen echt veel gespeelt hoor, daarom heb ik er ook maar 6 genomen en niet 50 zodat ik een luxe probleem heb..

Enige wat ik niet veel speel is DIRT2 en PES10 (verkeerde download), de rest zoals: Forza 3 / FIFA10 / Halo ODST / Naruto speel ik gewoon altijd wel :)

Maar we wachten het wel af..

Jeps, dat is toch de "nieuwste" ?
Wou eerst Rise of a Ninja hebben, maar deze leek me leuker :W

Tegen elkaar kan....

Als me xbox niet gebanned word :D

Status
Not open for further replies.
Back