Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Ik kreeg em bij me keerdoos. Maar ik vind em best wel grappig. Jammer dat hij niet meer zo is als vroeger bij Burnout3 Takedown:(.

wil wel een drag tournooitje houden vanavond :W

indomnky is me gamertage :+ (weet het haha)

Kijken wat me datsun doet tegen de rest van de tjoeners hierzo :D

Hier wat foto's van vanavond:

vqtwyo.jpg

e84rcp.jpg

2hx5a1u.jpg

En mijn monstertje :D

2mme9f4.jpg

WTF:? Ik heb een wireless netwerk adapter gekocht en een router om mijn internet wireless te maken. Alles werkt nu wireless behalve me xbox :?. Die vind elk wireless signaal van de straat volgens mij, maar die van mij vind hij niet. Mijn laptop heeft een supergoed signaal en kan alles ontvangen. Iemand die me hier misschien mee kan helpen?

of je word even gebanned met je omgebouwde xdoos :+

dus wa meot ik nu kopen ? gewoon een nieuwe xbox zonder kabels zegt een maatje van me . Maar heb ik dan mijn account en gamerpoints nog ?

want je xbox zelf word gebanned en niet je account toch baal best flink nu:L

nope heb alleen nog maar een gedownloade prototype gespeeld en voor de rest een legale COD world at war dus niet eens gedownload

maar gewoon nieuwe xbox kopen en weer knallen ?

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=16898&page=97
misschien vind je daar een antwoord. Persoonlijk zou ik het niet weten.

Hmm mss heb je je router zo ingesteld dat hij niet zichtbaar is :P als je begrijpt wat ik bedoel

Router niet beveiligd? Dit kan je volgensmij bij de xbox toch niet ergens kiezen/invoeren meende ik.

Het lag wel aan de beveiliging maar is moeilijk uit te leggen. De beveiliging van de router dan he. De Xbox zoekt alleen signalen.

Me xbox ziet iig wel al mijn wireless verbinding:).

Nu op naar het volgende dilemma. Mijn NAT is moderate. Die moet open zijn en dat kan je doen door poorten open te zetten. Zo ver was ik al gekomen met een beetje internetten en xboxsupport te bellen. Alleen nu moet ik dus uit zien te vinden hoe ik die in de configuratie van mijn router weer open kan zetten en daar zit de kutterij weer. Het is gewoonweg totaal niet duidelijk (zal vast bij elke router zo zijn).

Ik denk dat ik over een weekje of 3 wel alle problemen heb opgelost en eindelijk eens via internet met me doos kan racen :(.

Status
Not open for further replies.
Back