Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Echt veel amerikanen zijn geband gister, speelde gewoon volgens de regels enzo, spellen door abgx, nooit voor de release, geen wave 4 games... Het vage is dat Europeanen niet zijn geband, denk dat dit nu snel gebeurd :P

Mijn xbox is gister weer eens gecrashed.

Heb gister een elite gekocht nu heb ik forza 3 dubbel,ik had namelijk de LCE al.

Liefhebbers?

kost je wel veel credits :P heb net 150k aan een datsun uitgegeven, en er valt niet mee te rijden. :P

Klopt :D

Heb ook een e30 M3 met 587pk oid, valt niet mee te rijden :P

Maar die golf valt wel mee te rijden. Lambo's ownen etc :# Heb er alles aan veranderd wat maar kon :P

Echt veel amerikanen zijn geband gister, speelde gewoon volgens de regels enzo, spellen door abgx, nooit voor de release, geen wave 4 games... Het vage is dat Europeanen niet zijn geband, denk dat dit nu snel gebeurd :P

komt omdat nog niemand weet hoe microsoft dat nou precies kan zien :P

iemand die al omgebouwd is voor Wave 4 games?

Heb Forza 3 sinds vanmiddag. Hoe doe je dat driften dan? Wat moet uit en aan. Ik sta continu dwars :/

alles uit, en veeeeeeeeeeeeeeel oefenen...

heb nou zitten kloten met de toespoor/camber en nu lukt het wel een beetje... maar alsnog niet zoals de filmpjes die ok voorbij zie komen.

kost je wel veel credits :P heb net 150k aan een datsun uitgegeven, en er valt niet mee te rijden. :P

Ik vind hem heerlijk! Helemaal op de Drag (hele mile) :)
Laat een veyron achter me, die is van een maatje en ook best opgefocked :+ :D

Op circuit is hij ook wel nice, moet je wel AWD Upgrade kopen anders blijft hij aardig driften in elke bocht. Datsun is nu klasse S, en heb nog wat update's over dus kan wel een R3 worden denks :W

Zoiezo. Gas geven en Remmen moet je NOOIT voluit doen. Never slam it.
Gewoon mooi smooth geleidelijk aan die triggers indrukken en loslaten. Dan kom je ook soepeler de bochten in en uit.

ja waneer gaan we knalle ?

Ghostwalker17.. add me :P

Ik heb nu die Audi RS6 circuit racer. rijd ook wel heerlijk in de bochten en is ook goed snel.
Jammer dat je er niet zoveel meer aan kan tunen. hijs wel R3

Status
Not open for further replies.
Back