Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Soms krijg ik echt de schijt van UFC, plotseling win ik gewoon niks meer.
Submissions niks meer lukt. Kutspel!!! :L

Haha, je moet wel op je stamina letten en jezelf goed beschermen. Lekker veel korte bursts aan aanvallen doen. Je hebt 3 rondes heh, je hoeft niet perse een win in ronde 1 te forceren.

Stukje bij beetje de ander beschadigen terwijl je jezelf fit houd is een goede manier om te winnen uiteindelijk.

Zo ik ga me eens even goed geven aan de career, zodat ik een beetje een degelijke auto heb als we gaan knallen met zn alle :P

Ik zeg ook niet dat ik mee wíl doen. :*

Ik zeg gewoon wat leuker zou zijn hoer ! :D

Als de ene een Lamborghini heeft , en de ander een kut Civicje , is t niet leuk. ;)

mijne is r3, ook awd nu.... maar stuurt echt kut :P

waar kan ik drag doen btw? die ben ik nog niet tegen gekomen.

Free Play bijvoorbeeld en dan Suzuka (ofzo :P) Circuit en dan helemaal achteraan staan 4 drag banen..

mijn Datsun, S Klasse rijd nu 25.8 sec. :W Kan nog sneller heb nog een berg upgrades open..

1/2e mijl niet geprobeerd, maar op de 1 mijl rij ik zo'n 21,8 sec met die Datsun. Niets aan verder die auto aangezien echt iedereen ermee rijd.
Ben ondertussen overigens LVL 46, maar de game is echt nog langggggggggggggggggg niet uitgespeeld. Ben een dikke 20% geloof ik 8P.

Net een 2009 Mazda R1 auto gewonnen. Motor kun je vervangen door een wankel motor (uit die jaren 90 lemans auto's van Mazda), Turbo's vervangen en wat tunen en hij levert +730KW. Niet op de weg te houden, maar ideaal voor de races op LeMans (oude baan) en de speedway. Haalde op LeMans 415km/h met nog wat downforce ingesteld :D.

Misschien is het leuk om een Forza 3 topic aanmaken ? Aangezien veel mensen het spelen ?

Hier mijn Datsun ( R3 ) en is eigenlijk alleen in gebruik voor de Drag, maar driften is soms ook leuk :D

281bpfb.jpg

m91xqq.jpg

Hoe kan je je auto zo helemaal aanpassen met eigen skins of zitten die allemaal in forza?

die kun je maken en je kan ze ook downloaden :)

heb nu de nieuwste Focus RS met V8 er in 100% getuned, ding rijdt echt fijn 8)
had er zonet eerst dat RS200 blok in , maar dat is echt kut, geen power onderin.. :P

Gewoon in dezelfde classe blijven.
De golden rule bij forza is meestal: Tune je auto tot 1 classe hoger. Hoger dan dat en het word vaak onhandelbaar ( ooit eens gelezen bij een tuneguide ).

Een C of B naar B of A classe tillen levert vaak lekker competatieve races op.

die kun je maken en je kan ze ook downloaden :)

heb nu de nieuwste Focus RS met V8 er in 100% getuned, ding rijdt echt fijn 8)
had er zonet eerst dat RS200 blok in , maar dat is echt kut, geen power onderin.. :P

Maak je die dan zelf in fotoshop ofzo ?
Ik heb de illegale dus heb geen boekje voor info :+ haha.

Mijnes is van F naar R3, maar gebruik hem alleen voor de drag dus wegligging boeit me niks (voor de bochten dan :P)

Dat is wel zo, maar je moet wel ff wat dingetjes proberen natuurlijk..

Die Focus RS bv rijdt nu echt super heerlijk @ max tuned met V8 terwijl die 4 cilinder turbo van de RS200 echt schijt is..

Gister Tekken 6 maar is mee genomen. heel even gedaan en vanavond maar verder in verdiepen.

Denk dat ik deze week ook Forza 3 maar is ophaal, na al die verhalen van jullie lijkt het me wel een vette game.

En uiteraard over 7 dagen MW2 :W

Oeii jaa nog paar dagen en dan is het oorlog @ MW2 :P

Ik heb nu een dikke R8 V10 getuned naar R3 maar die rijd echt lekker.
Die FXX rijd ik er bijvoorbeeld op Newyork Old Circuit helemaal eruit.
Met optrekken en topsnelheid is hij nergens meer :P

Status
Not open for further replies.
Back