Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Ik denk niet dat ze bv over een week minder gaan checken , alleen omdat NU MW2 en Forza3 uit zijn hoor..
De ban checks gaan gewoon altijd door, dus gewoon doen en anders lekker offline blijven spelen..

Je kan natuurlijk ook gewoon een Arcade kopen voor 150 euro ofzo, en dan je hddtje enzo overzetten :)

Dus je hebt verder niets aan hoefen passen? Hij werkt uit zichzelf dan gewoon weer?

(uiteraard een beetje schoonmaken)

Even de foutcode uitgelezen om te beginnen, dit was 0020. Fijn, een algemene foutcode waarbij elk onderdeel de boosdoener kon zijn.

Er zat toch geen garantie meer op dus maar besloten dat ding gewoon zelf uit elkaar te halen. Op internet was er veel te vinden over de ,, X-clamps '' Daar zitten de koelers van de CPU en GPU mee vast. Zodra de Xbox heet wordt komt er zoveel spanning op te staan dat het moederbord krom trekt en de verbinding verbreekt met de GPU wat resulteert in een RROD. Waren setjes te vinden om dit te fixen maar dat bestond uit niet meer dan 4 schroeven en ringetjes, die heb ik zelf wel liggen. :+

X-clamps verwijderd, 4 gaten geboort in het paneel waar het moederbord op rust, schroeven erin, ringetjes ertussen, moederbord er weer in, koelers handvast geschroeft en voila, de RROD is weg. :W

Schijnt dat 90 v/d 100 xdozen, vooral de 1e batches, dit probleem hebben en het op deze manier, met een beetje technisch inzicht, gemakkelijk te verhelpen is! :)

Zelfde idee als de waterkoeling in me pc, die moet standaard al zo worden gemonteerd :D Beter dat het nu is opgelost!

Mijn 360 uit de launch week doet het nog perfect :D

Die banwaves zijn toch ook geautomatiseerd? die lopen altijd door alleen op bepaalde moment worden ze alleen even wat hoger gezet ivm het uitkomen van populaire games.

Ik was ook geband, gister dus maar elite besteld met modern warfare 2 op bol.com. Ben ik de postbode misgelopen, godverdomme nog een dag wachten :(

Ik denk niet dat ze bv over een week minder gaan checken , alleen omdat NU MW2 en Forza3 uit zijn hoor..
De ban checks gaan gewoon altijd door, dus gewoon doen en anders lekker offline blijven spelen..

Je kan natuurlijk ook gewoon een Arcade kopen voor 150 euro ofzo, en dan je hddtje enzo overzetten :)

Idd, dit is nu al het derde jaar dat ze dat doen in oktober of november een ban wave. Ik speel gewoon ff offline Forza 3 en GTA Liberty City Stories. Vermaak me wel :)

Ik was ook geband, gister dus maar elite besteld met modern warfare 2 op bol.com. Ben ik de postbode misgelopen, godverdomme nog een dag wachten :(

ik heb de mijne gisteren besteld en de postbode was er net.

dus ik ga zo weer online.
heb ook assasins creed 2 gedownload en die kan ik op de 'oude' xbox spelen maar ik moet eerst weer een activatie dvd branden voor het wave 4 spel maar me dual layers zijn op.

zat net ff te kijken welke consoles ik hier heb staan maar het gaat nergens over.

sega megadrive 2
nintendo 64
nintendo wii
xbox
xbox 360
xbox 360 elite

terwijl ik praktisch nooit game.. alleen is het de laatste maand weer een beetje begonnen.

Mijn xdoos is wave 3, maar om wave 4 spellen te spelen kan je toch een cd gebruiken of gewoon laten upgrade ?

Heb er ook best veel gehad:

PS1
PS2
PSP
PSP Slim & Lite
Xbox
Xbox 360

Alle gameboys tot aan de SP

opnoemen :W

mijn rijtje

atari
nitende 8 bit
super nitendo
sega
dreamcast
ps1
ps2
ps3
xbox360
Wii
PSP

ook echt aangesloten staan:

ps1 (crashteam racing)
supernintendo (donky kong)
WII
Xbox360
PS3

Donkey Kong op de Super nintendo, gvd daar is echt mijn jeugd mee gered:W Wat een spel was dat toendertijd! (En nog steeds!)

Vandaag een nieuwe tv aangeschaft.
Een Samsung 430 Hd Ready...

Allemaal leuk en wel, helder beeld enzo...
Helaas heeft mijn xbox geen HDMI dus moet deze via componenten kabel.
Het beeld is nogal slecht vind ik, vrij hoekerig...

Is daar een oplossing voor(buiten een nieuwe xdoos aan te schaffen MET HDMI)???

ik heb de mijne gisteren besteld en de postbode was er net.

dus ik ga zo weer online.
heb ook assasins creed 2 gedownload en die kan ik op de 'oude' xbox spelen maar ik moet eerst weer een activatie dvd branden voor het wave 4 spel maar me dual layers zijn op.

zat net ff te kijken welke consoles ik hier heb staan maar het gaat nergens over.

sega megadrive 2
nintendo 64
nintendo wii
xbox
xbox 360
xbox 360 elite

terwijl ik praktisch nooit game.. alleen is het de laatste maand weer een beetje begonnen.

Ik heb zelf een programma om wave4 games naar wave 3 te patchen. Stuk handiger dan eerst zon disc te gebruiken, nu die geband is boeit de beveiliging toch geen reet meer.

Status
Not open for further replies.
Back