Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Welke foutcode heb je?

Koelers moeten echt handvast, zodra je weerstand voelt gewoon stoppen. :) Die fout maakte ik de 1e keer ook, achteraf dacht ik shit. Je probeerd juist de spanning eraf te halen door die X-clampen te verwijderen en hem vast te schroeven, ik had ze behoorlijk strak aangedraaid. Daarna gewoon losjes en hoppa, de RROD was weg. Daarna ietsjes vaster, gewoon handvast en hij deed het nog steeds. Doos weer in elkaar en het was fixed. :W

Mja, het kan ook iets anders zijn bij jou natuurlijk. :P Ik had foutcode 0020.

gvd vandaag die kkxbox terug gehad van reparatie, maakt die controller geen verbinding ofso, lampje blijft knipperen:( Dacht ik dat het aan de controller lag, nieuwe gekocht, doet het nog niet:(

gvd vandaag die kkxbox terug gehad van reparatie, maakt die controller geen verbinding ofso, lampje blijft knipperen:( Dacht ik dat het aan de controller lag, nieuwe gekocht, doet het nog niet:(

Jezus man :D

Op de xbox zit een knopje (langs die controller slots), en op de controller zit een knopje (bovenkant). Druk die beide eens in, en dan zoeken ze verbinding. :D

Je krijgt zelfs een flyer erbij die uitlegt hoe controller sync werkt:P

Je moet eerst op de knop op de xbox zelf drukken, dan op het knopje op de controller zelf.

Anders even de kap eraf halen :)

Dan met een pennetje erin steken, want dat deed hij bij mij ook toen ik net een nieuwe controller had. Kap zat er niet goed in zeg maar, omdat hij open is geweest..

Assassin's Creed 2 gisteren 10min. gespeelt is opzich wel tof :W

MW2 vandaag begonnen op Vetern, had 3 levels gespeelt op Harderd maar vond er niet zoveel aan :P

Hopelijk is Ban-Wave snel voorbij, kan ik online knallen :+ :D

Wave 4 farmware ? Die heb ik al anders kan ik geen MW2 spelen :)

Maar ben dit gezeik echt zat, ga denk ik rond de kerst nieuwe xdoos (arcade :P) halen en dan gewoon legaal knallen :+

Iemand xbox (omgebouwd + niet gebanned) kopen met 9 spellen + nieuwe controller (nooit gebruikt) ? :+

Last edited:
Haha als jij dadelijk online gaat knallen zal alleen nog maar tegen super evaren mensen spelen :P
Je ben er laat bij hahaha

Wave 4 farmware ? Die heb ik al anders kan ik geen MW2 spelen :)

Maar ben dit gezeik echt zat, ga denk ik rond de kerst nieuwe xdoos (arcade :P) halen en dan gewoon legaal knallen :+

Iemand xbox (omgebouwd + niet gebanned) kopen met 9 spellen + nieuwe controller (nooit gebruikt) ? :+

Nee Ixtrem LT. Zorgt ervoor dat je niet geband wordt..

Status
Not open for further replies.
Back